Etykiety

Ripper


Wyprodukowana w 1996 przez Take-Two Interactive Software. W grze wcielasz się w postać dziennikarza Jake'a Quinlana. Wraz z nim przenosisz się do roku 2040 do Nowego Jorku, gdzie prowadzisz śledztwo w sprawie tajemniczych morderstw.

Minimalne wymagania sprzętowe
  • Windows 95 lub DOS
  • Procesor 486 DX 50
  • 8MB RAM
  • Karta graficzna zgodna ze standardem Vesa (512 Kb)
  • Karta dźwiękowa, mysz, CD-ROM 2x 
Instalacja
  • Po kliknięciu pliku  INSTALL.EXE  na CD 1.
Patch
  • Pobierz 
  • Dwie łatki poprawiające niektóre błędy gry i problem z brakiem sterowników Vesy.
  • Po instalacji gry łatki wkleić do folderu z grą (domyślnie: C:\RIPPER) i uruchomić w kolejności rip1.03 i rip1.05. Zatwierdzać nadpisywanie plików klawiszem Y.
Uruchamianie
  • Gra uruchamia się bezpośrednio w systemie WinXP lub w programach VDMSound i DosBox. 
  • Sekcja autoexec pliku dosbox.conf uruchamiająca grę ( CD 1 w napędzie; litera napędu i dysku do ewentualnej zmiany):
                     mount d e:\ -t cdrom
                     mount c c:\
                     c:
                    cd ripper
                    ripperv 

Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Spis rozwiązań, haseł i kodów do gry - zobacz  
Podpowiedzi do zagadek na You Tube - zobacz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
  • Pliki zapisują się W Windows XP w folderze instalacyjnym gry - domyślnie C:\RIPPER.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
FOLDER 1
  • RIPPER0.SAV - 0. Mieszkanie Renee - tuż po przybyciu - PROLOG.
  • RIPPER1.SAV - 1. Posterunek - tuż po przybyciu - AKT 1.
  • RIPPER2.SAV - 2. Posterunek - przed wejściem do magazynu dowodów.
  • RIPPER3.SAV - 3. Posterunek - przed wejściem do biura Magnotty.
  • RIPPER4.SAV - 4. Mieszkanie Catherine - tuż po wejściu.
  • RIPPER5.SAV - 5. Mieszkanie Catherine - przed układaniem kryształów.
  • RIPPER6.SAV - 6. Tribeca Center - tuż po przybyciu.
  • RIPPER7.SAV - 7. Tribeca Center - przed wejściem do laboratorium ICU.
  • RIPPER8.SAV - 8. Tribeca Center - w kostnicy przed rozmową z patologiem.
  • RIPPER9.SAV - 9. Cafe Duchamp - tuż po wejściu.
  • RIPPER10.SAV - 10. Dom Wofforda - tuż po przybyciu.
  • RIPPER11.SAV - 11. Dom Wofforda - po rozmowie z Covingtonem. 
  • RIPPER12.SAV - 12. Dom Wofforda - przed grą w bilard.
  • RIPPER13.SAV - 13. Dom Wofforda - przed ustawieniem zegarów.
  • RIPPER14.SAV - 14. Dom Wofforda - przed uzyskaniem hasła do studni Wofforda.
  • RIPPER15.SAV - 15. Dom Wofforda - przed deckingiem (cztery studnie: Catherine, Wofforda, Virtual Herald, biblioteka).
  • RIPPER16.SAV - 16. Redakcja - tuż po przybyciu.
  • RIPPER17.SAV - 17. Smoke House - tuż po przybyciu.
  • RIPPER18.SAV - 18. Falcon Safehouse - tuż po przybyciu.
  • RIPPER19.SAV - 19. Dom Wofforda - przed deckingiem - Circus Maximus.
FOLDER 2
  • RIPPER0.SAV - 20. Falcon Safehouse - tuż po wejściu.
  • RIPPER1.SAV - 21. Falcon Safehouse - przed rozmową z Falconem.
  • RIPPER2.SAV - 22. Tribeca Center - tuż po wejściu - AKT 2.
  • RIPPER3.SAV - 23. Tribeca Center - w laboratoriu ICU przed wejściem do separatki Catherine.
  • RIPPER4.SAV - 24. Tribeca Center - przed deckingiem - Catherine's Brain.
  • RIPPER5.SAV - 25. Tribeca Center - w laboratorium ICU po eksperymencie.
  • RIPPER6.SAV - 26. Posterunek - tuż po przybyciu.
  • RIPPER7.SAV - 27. Posterunek - na pomoście do archiwum i pokoju przesłuchań.
  • RIPPER8.SAV - 28. Posterunek - po wejściu do archiwum.
  • RIPPER9.SAV - 29. Posterunek - w pokoju przesłuchań przed otwarciem przesłony.
  • RIPPER10.SAV - 30. Mieszkanie Catherine - przed otwarciem sejfu w książce.
  • RIPPER11.SAV - 31. Mieszkanie Catherine - przed użyciem komputera. 
  • RIPPER12.SAV - 32. Redakcja - przed użyciem kalkulatora.
  • RIPPER13.SAV - 33. Posterunek - w biurze Magnotty przed podłożeniem pluskwy w cygarach.
  • RIPPER14.SAV - 34. Posterunek - w pokoju przesłuchań przed podniesieniem przesłony.
  • RIPPER15.SAV - 35. Tribeca Center - w recepcji przed zabraniem karty do biura Burton. 
  • RIPPER16.SAV - 36. Tribeca Center - na korytarzu przed otwarciem drzwi do biura Burton.
  • RIPPER17.SAV - 37. Tribeca Center - w biurze Barton po wejściu.
  • RIPPER18.SAV - 38. Uniwersytet - tuż po wejściu.
  • RIPPER19.SAV - 39. Uniwersytet - na korytarzu przed ułożeniem ogłoszeń na tablicy.
FOLDER 3
  • RIPPER0.SAV - 40. Uniwersytet - po ułożeniu ogłoszeń.
  • RIPPER1.SAV - 42. Strych Runnersów - przed rozmową z Kashi.
  • RIPPER2.SAV - 43. Redakcja - przed deckingiem - Web Runner's Archive.
  • RIPPER3.SAV - 44. Redakcja - przed odebraniem wiadomości od Stephanie Jordan.
  • RIPPER4.SAV - 45. Redakcja - przed zmianą lokacji na Web Runner's Loft.
  • RIPPER5.SAV - 46. Tribeca Center - w kostnicy przed rozmową z nowym patologiem.
  • RIPPER6.SAV - 47. Tribeca Center - w kostnicy przed naprawą komputera.
  • RIPPER7.SAV - 48. Tribeca Center - w kostnicy pod drzwiami magazynu.
  • RIPPER8.SAV - 49. Smoke House - przed rozmową o zamku głosowym.
  • RIPPER9.SAV - 50. Redakcja - przed deckingiem do biblioteki po oprogramowanie audio.
  • RIPPER10.SAV - 51. Gym - tuż po wejściu.
  • RIPPER11.SAV - 52. Tribeca Center - w magazynie ze zwierzętami przed otwarciem zamka głosowego.
  • RIPPER12.SAV - 53. Tribeca Center - po wejściu do pomieszczenia z ciałem Jordan.
  • RIPPER13.SAV - 54. Tribeca Center - przed wejściem do tajnego laboratorium Burton.
  • RIPPER14.SAV - 55. Tribeca Center - w tajnym laboratorium przed użyciem małpiego stymulatora.
  • RIPPER15.SAV - 56. Gym - przed rozmową o tajnym laboratorium.
  • RIPPER16.SAV - 57. Redakcja - przed deckingiem - Falconetti's Well.
  • RIPPER17.SAV - 58. Falcon Safehouse - w pokoju Eddiego przed rozmową.
  • RIPPER18.SAV - 59. Posterunek - w biurze Magnotty przed rozmową.
  • RIPPER19.SAV - 60. Tribeca Center - w separatce Catherine przed deckingim - Catherine's Brain po raz drugi.
FOLDER 4
  • RIPPER0.SAV - 61. Tribeca Center - po sesji z Catherine w laboratorium ICU przed obejrzeniem obrazu Rippera.
  • RIPPER1.SAV - 62. Redakcja - przed odebraniem wiadomości od Farley'a.
  • RIPPER2.SAV - 63. Posterunek - tuż po przybyciu - AKT 3.
  • RIPPER3.SAV - 64. Posterunek - w biurze Magnotty przed rozmową.
  • RIPPER4.SAV - 65. Mieszkanie Magnotty - pod drzwiami przed otwarciem zamka.
  • RIPPER5.SAV - 66. Mieszkanie Magnotty - tuż po wejściu do środka.
  • RIPPER6.SAV - 67. Redakcja - przed rozmową z Doddsem.
  • RIPPER7.SAV - 68. Redakcja - przed deckingiem - Wofford's Well, Weapon 1, 2, 3.
  • RIPPER8.SAV - 69. Redakcja - przed deckingiem - Virtual Herald.
  • RIPPER9.SAV - 70. Redakcja - przed deckingiem - Falconetti's Well po raz drugi.
  • RIPPER10.SAV - 71. Tribeca Center - w laboratorium ICU przed wprowadzeniem dat
  • RIPPER11.SAV - 72. Tribeca Center - w laboratorium ICU przed deckingiem do umysłu Catherine.
  • RIPPER12.SAV - 73. Tribeca Center - w laboratorium ICU przed obejrzeniem nowego obrazu Rippera.
  • RIPPER13.SAV - 74. Bank - przed obejrzeniem skrytki Catherine.
  • RIPPER14.SAV - 75. Redakcja - przed deckingiem do Berman's Well.
  • RIPPER15.SAV - 76. Smoke House - przed rozmową.
  • RIPPER16.SAV - 77. Redakcja - przed deckingiem do Maximus Cain's Well.
  • RIPPER17.SAV - 78. Posterunek - przed rozmowa o Hamanie.
  • RIPPER18.SAV - 79. Kawiarnia - przed rozmowami z Gambitem i Hamanem.
  • RIPPER19.SAV - 80. Redakcja - przed deckingiem do Warp Space Well.
FOLDER 5
  • RIPPER0.SAV - 81. Tribeca Center - w biurze Burton przed rozmową.
  • RIPPER1.SAV - 82. Tribeca Center - w laboratorium ICU przed deckingiem - Catherine's Brain po raz trzeci.
  • RIPPER2.SAV - 83. Redakcja - przed rozmową z Doddsem.
  • RIPPER3.SAV - 84. Redakcja - przed obróbką obrazu Rippera.
  • RIPPER4.SAV - 85. Posterunek - przed rozmową z Magnottą.
  • RIPPER5.SAV - 86. Kryjówka Falcona - przed rozmową z Eddiem.
  • RIPPER6.SAV - 87. Tribeca Center - idź do separatki Catherine.
  • RIPPER7.SAV - 89. Tribeca Center - przed deckingiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz