Etykiety

1953: KGB Unleashed


Przygodówka point & click ze studia Phantomery Interactive, znana w rosyjskiej wersji językowej jako Phobos:1953, a w Polsce jako 1953: KBG Unleashed. Została w pełni spolonizowana.

Akcja gry toczy się w tytułowym roku 1953, w bunkrze ukrytym pod ulicami Moskwy. Tam zostaje wezwany główny bohater - monter urządzeń elektrycznych. Jednak w trakcie ich naprawy dochodzi do tajemniczej awarii, w której wyniku mężczyzna traci świadomość. Gdy ją odzyskuje, odkrywa, że jest uwięziony, bo przejście na powierzchnię zostało zamurowane. Musi się stamtąd wydostać, a przy okazji odkryć, jakim celom służył podziemny kompleks.

Oficjalna strona gry - zobacz      
Poradnik w pliku pdf - zobacz / pobierz
Paczka zapisów gry - pobierz (instrukcja w pobranym pliku)
  • W grze jest sześć slotów na zapisy. Po ich wykorzystaniu pliki można nadpisywać.
  • Pliki o nazwie save.sgs należy wklejać do katalogu, w którym zainstalowała się gra - do folderu Save.
  • Z poziomu gry zapisy można rozpoznać po oznaczeniu cyfrowym pod obrazkiem.
  • Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
FOLDER 1
  • save_1.sgs - 00:00:58 - Blok energetyczny - w kantorku na początku gry.
  • save_2.sgs - 00:06:07 - Blok energetyczny - w pomieszczeniu z generatorem po odblokowaniu drzwi do korytarza.
  • save_3.sgs - 00:19:12 - Gabinet - tuż po wejściu do pomieszczenia.
  • save_4.sgs - 00:24:37 - Gabinet - po odblokowaniu drzwi do części laboratoryjnej.
  • save_5.sgs - 00:32:11 - Pomieszczenie kontrolne systemu wentylacyjnego - tuż po pierwszym wejściu.
  • save_6.sgs - 00:38:02 - Schody w części laboratoryjnej - przed przygotowaniem antidotum.
FOLDER 2
  • save_1.sgs - 00:42:58 - Podest w części laboratoryjnej - przed pierwszym zejściem do piwnicy.
  • save_2.sgs - 00:44:08 - Gabinet zabiegowy - tuż po pierwszym wejściu.
  • save_3.sgs - 00:47:27 - Schody w części laboratoryjnej - przed zamontowaniem sprzętu w dziurze na strzelnicy.
  • save_4.sgs - 00:53:06 - Biuro - tuż po przybyciu.
  • save_5.sgs - 00:58:05 - Niższy poziom - na korytarzu po zdobyciu szklanego oka.
  • save_6.sgs - 00:58:46 - Blok energetyczny - w TX-2 tuż po wejściu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz