Strona gry - odwiedź
Instrukcja do gry (wydanie zbiorcze Kolekcja Tajemnic - CD Projekt) - zobacz
Zapisy gry - pobierz (instrukcja i opis w pobranym pliku)
- Pliki zapisują się domyślnie (Windows XP): Program Files\ Agatha Christie - Zło, które żyje pod słońcem\ Saved.Games.
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
- slot0/slot0 - Londyn - Przed przeszukaniem gabinetu Poirota.
- slot1/slot1 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed pierwszą rozmową z Gladys Narracott - pokojówką.
- slot2/slot2 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed pierwszą rozmową z Hilary Castle - dyrektorką hotelu
- slot3/slot3 - Wyspa - Hotel - W gabinecie przed kontynuacją rozmowy z Hilary.
- slot4/slot4 - Wyspa - Hotel - W barze przed pierwszą rozmową z Henrym Bailey'm - barmanem.
- slot5/slot5 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed pierwszą rozmową z Rosamundą Darnley - projektantką mody.
- slot6/slot6 - Wyspa - Pub - Na zewnątrz przed rozmową z Northem - nieznajomym
- slot7/slot7 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed pierwszą rozmową z Emily Brewster - nauczycielką tańca.
- slot8/slot8 - Wyspa - Kąpielisko - Na trawiastym tarasie przed pierwszą rozmową z Christine Redfern.
- slot9/slot9 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży przed pierwszą rozmową z majorem Barrym.
- slot10/slot10 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży przed pierwszą rozmową z Georgem Strummem - nadzorcą kąpieliska.
- slot11/slot11 - Wyspa - Krawędź - Przed podsłuchiwaniem i pierwszą rozmową z Gardenerami.
- slot12/slot12 - Wyspa - Kort tenisowy - Po pierwszej rozmowie z Kenem Marshallem i przekazaniu listów z groźbami.
- slot13/slot13 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed pierwszą rozmową z wikarym Lanem.
- slot14/slot14 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed pierwszą rozmową z Lindą Marshall.
- slot15/slot15 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży Przed zauważeniem kąpiącej się pary.
- slot16/slot16 - Wyspa - Hotel - Na wieży przed rozmową z Hilary o obserwacji u - botów.
- slot17/slot17 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed podsłuchiwaniem rozmowy Marshallów.
- slot18/slot18 - Wyspa - Hotel - W gabinecie Hilary przed przeszukaniem pomieszczenia.
- slot19/slot19 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed podsłuchaniem rozmowy Marshalla i projektantki mody.
- slot20/slot20 - Wyspa - Wzgórze obok kortu - Przed rozmową z Oakley'em Gardenerem o prezencie dla żony.
- slot21/slot21 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed prośbą Lindy o ratunek dla mewy.
- slot22/slot22 - Wyspa - Drabina do Zatoki Cuttera - Przed pierwszą rozmową z Patrickiem Redfernem.
- slot23/slot23 - Wyspa - Krawędź - Przed rozmową z Carrie Gardener o prezencie dla męża.
- slot24/slot24 - Wyspa - Drabina do Zatoki Cuttera - Tuż przed naprawą okularów do pływania.
- slot25/slot25 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Po otwarciu wejścia do podziemi.
- slot26/slot26 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Tuż przed schwytaniem mewy.
- slot27/slot27 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed pierwszą rozmową z Arleną Marshall - aktorką.
- slot28/slot28 - Leathercombe - Warsztat - Przed pierwszą rozmową z Willem Jenksem - mechanikiem.
- slot29/slot29 - Leathercombe - Sklep - Tuż po wejściu do środka.
- slot30/slot30 - Leathercombe - Pub - Tuż po wejściu do środka.
- slot31/slot31 - Leathercombe - Pub - Przed pierwszą rozmową z Horacym Blattem.
- slot32/slot32 - Wyspa - Hotel - W łazience Poirota przed czyszczeniem mewy.
- slot33/slot33 - Wyspa - Pub - Tuż po wejściu do środka.
- slot34/slot34 - Leathercombe - Sklep - Przed rozmową z Lindą o jej zainteresowaniu Willem.
- slot35/slot35 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed oddaniem Gardenerowi prezentu dla żony.
- slot36/slot36 - Wyspa - Hotel - W pokoju Poirota przed rozmową z Marshallem o ukradzionym zdjęciu (otwórz drzwi).
- slot37/slot37 - Wyspa - Hotel - Przed odnalezieniem zdjęcia Arleny w pokoju majora Barry'ego
- slot38/slot38 - Wyspa - Hotel - Przed wzięciem próbki z maszyny do pisania w pokoju kapitana Marshalla.
- slot39/slot39 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed rozmową z Patrickiem Redfernem o jego zadurzeniu w aktorce.
- slot40/slot40 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed rozmową z Gardenerami o pirackim skarbie.
- slot41/slot41 - Wyspa - Pub - Po zauważeniu ducha w drzwiach pubu.
- slot42/slot42 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed oddaniem Marshallowi zdjęcia żony.
- slot43/slot43 - Wyspa - Krawędź - Przed podsłuchiwaniem rozmowy Arleny i Patricka.
- slot44/slot44 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed rozmową z Emily o zamordowanej w Brixham uczennicy.
- slot45/slot45 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed rozmową z Christine o zdradzie Patricka.
- slot46/slot46 - Wyspa - Hotel - W pokoju Poirota przed rozmową z wikarym o morderstwie w Brixham (otwórz drzwi).
- slot47/slot47 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed rozmową z Lindą o Milly Parsons (wejdź do pokoju Lindy).
- slot48/slot48 - Wyspa - Hotel - Na wieży przed obserwacją morza.
- slot49/slot49 - Wyspa - Kapielisko - Na plaży przed samotną kąpielą Arleny.
- slot50/slot50 - Wyspa - Hotel - W głównym holu przed poproszeniem Christine o sportretowanie Northa.
- slot51/slot51 - Wyspa - Wzgórze - Przed pierwszą próbą odnalezienia skarbu (wejdź na pagórek).
- slot52/slot52 - Leathercombe - Warsztat - Przed naprawą samochodu majora Barry'ego.
- slot53/slot53 - Leathercombe - Pub - Przed rozmową z barmanem o poszukiwaniu skarbu.
- slot54/slot54 - Leathercombe - Pub - Przed rozmową z majorem o wypłoszeniu kota ze sklepu.
- slot55/slot55 - Leathercombe - Sklep - Przed wykonaniem analizy zakrwawionego pierza, grenadyny i tabletki.
- slot56/slot56 - Leathercombe - Posterunek - Przed rozmową z Westonem o autorze listów z pogróżkami.
- slot57/slot57 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed drugą próbą znalezienia skarbu (wejdź na ścieżkę w dole ekranu).
- slot58/slot58 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed rozmową z Emily o mordercy z Brixham.
- slot59/slot59 - Wyspa - Pub - W piwnicy po otwrciu wejścia do podziemi.
- slot60/slot60 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed rozmową z Gardenerami o zjęciach gości hotelowych.
- slot61/slot61 - Leathercombe - Posterunek - Przed przekazaniem portretu Northa pułkownikowi.
- slot62/slot62 - Londyn - Gabinet Poirota - Przed animacją o znalezieniu ciała (kliknij ikonę Hastingsa).
- slot63/slot63 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed poinformowaniem Poirota o morderstwie (wejdź do gabinetu Hilary).
- slot64/slot64 - Wyspa - Kąpielisko - Przed poproszeniem Emily o zawiezienie na miejsce zbrodni.
- slot65/slot65 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed zbadaniem miejsca zbrodni.
- slot66/slot66 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed przesłuchaniem Redferna i Brewster.
- slot67/slot67 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed przesłuchaniem Gardenerów.
- slot68/slot68 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed otrzymaniem od Hilary uniwersalnego klucza.
- slot69/slot69 - Wyspa - Hotel - W pokoju Arleny przed przeszukaniem.
- slot70/slot70 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed przesłuchaniem Marshalla (wejdź do pokoju).
- slot71/slot71 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed przeszukaniem.
- slot72/slot72 - Wyspa - Hotel - W pokoju Rosamundy Darlney przed przesłuchaniem.
- slot73/slot73 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed przesłuchaniem Christiny Redfern.
- slot74/slot74 - Wyspa - Hotel - W pokoju Redfernów przed przeszukaniem.
- slot75/slot75 - Wyspa - Hotel - W pokoju Horacego Blatta przed przeszukaniem.
- slot76/slot76 - Wyspa - Hotel - W pokoju Gardenerów po ułożeniu listu ze skrawków z kosza.
- slot77/slot77 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed przesłuchaniem Lindy Marshall.
- slot78/slot78 - Wyspa - Kąpielisko - Przed rozmową z Georgem o nurkowaniu.
- slot79/slot79 - Wyspa - Kąpielisko - Przed wręczeniem Georgowi drinka.
- slot80/slot80 - Leathercombe - Warsztat - Przed przesłuchaniem Willa Jenksa.
- slot81/slot81 - Leathercombe - Sklep - Przed analizą próbek (wyłowiona butelka, kawa, włosy).
- slot82/slot82 - Leathercombe - Pub - Przed przesłuchaniem Horacego Blatta.
- slot83/slot83 - Leathercombe - Posterunek - Przed rozmową z pułkownikiem Westonem o śledztwie.
- slot84/slot84 - Wyspa - Hotel - W gabinecie Hilary przed opróżnieniem sejfu.
- slot85/slot85 - Wyspa - Hotel - W barze przed przesłuchaniem barmana.
- slot86/slot86 - Leathercombe - Warsztat - Przed otrzymaniem korby do stawiania żagli.
- slot87/slot87 - Leathercombe - Posterunek - Przed otrzymaniem raportu na temat podejrzanych.
- slot88/slot88 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed odkryciem heroiny i otworzeniem przejścia do korytarzy.
- slot89/slot89 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed otwarciem pudełka.
- slot90/slot90 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed znalezieniem fonografu Hilary.
- slot91/slot91 - Leathercombe - Sklep - Przed zbadaniem heroiny z jaskini.
- slot92/slot92 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed rozmową o przyczynach próby samobójczej.
- slot93/slot93 - Wyspa - Hotel - W barze przed oddaniem Blattowi spreparowanego kompasu.
- slot94/slot94 - Wyspa - Zatoka Cuttera - W jaskini przed pogonią za Blattem i Northem.
- slot95/slot95 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed rozwiązaniem sprawy morderstwa (kliknij detektywa).
- slot96/slot96 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu w trakcie pogoni za mordercą (wejdź na wieżę obserwacyjną).
- slot97/slot97 - Londyn - Przed wybraniem kodu do rozwiązania tajemnicy Oskarżycielskiego Palca.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz