Etykiety

Agatha Christie: Zło, które żyje pod słońcem


Strona gry - odwiedź
Instrukcja do gry (wydanie zbiorcze Kolekcja Tajemnic - CD Projekt) - zobacz
Zapisy gry - pobierz (instrukcja i opis w pobranym pliku)
  • Pliki zapisują się domyślnie (Windows XP): Program Files\ Agatha Christie - Zło, które żyje pod słońcem\ Saved.Games.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
 7 WRZEŚNIA 1940
  • slot0/slot0 - Londyn - Przed przeszukaniem gabinetu Poirota.
24 SIERPNIA 1940 - PORANEK
  • slot1/slot1 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed pierwszą rozmową z Gladys Narracott - pokojówką.
  • slot2/slot2 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed pierwszą rozmową z Hilary Castle - dyrektorką hotelu 
  • slot3/slot3 - Wyspa - Hotel - W gabinecie przed kontynuacją rozmowy z Hilary.
  • slot4/slot4 - Wyspa - Hotel - W barze przed pierwszą rozmową z Henrym Bailey'm - barmanem.
  • slot5/slot5 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed pierwszą rozmową z Rosamundą Darnley - projektantką mody.
  • slot6/slot6 - Wyspa - Pub - Na zewnątrz przed rozmową z Northem - nieznajomym
  • slot7/slot7 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed pierwszą rozmową z Emily Brewster - nauczycielką tańca.
  • slot8/slot8 - Wyspa - Kąpielisko - Na trawiastym tarasie przed pierwszą rozmową z Christine Redfern.
  • slot9/slot9 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży przed pierwszą rozmową z majorem Barrym.
  • slot10/slot10 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży przed pierwszą rozmową z Georgem Strummem - nadzorcą kąpieliska.
  • slot11/slot11 - Wyspa - Krawędź - Przed podsłuchiwaniem i pierwszą rozmową z Gardenerami.
  • slot12/slot12 - Wyspa - Kort tenisowy - Po pierwszej rozmowie z Kenem Marshallem i przekazaniu listów z groźbami.
  • slot13/slot13 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed pierwszą rozmową z wikarym Lanem.
  • slot14/slot14 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed pierwszą rozmową z Lindą Marshall.
  • slot15/slot15 - Wyspa - Kąpielisko - Na plaży Przed zauważeniem kąpiącej się pary.
24 SIERPNIA 1940 - POPOŁUDNIE
  • slot16/slot16 - Wyspa - Hotel - Na wieży przed rozmową z Hilary o obserwacji u - botów.
  • slot17/slot17 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed podsłuchiwaniem rozmowy Marshallów.
  • slot18/slot18 - Wyspa - Hotel - W gabinecie Hilary przed przeszukaniem pomieszczenia.
  • slot19/slot19 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed podsłuchaniem rozmowy Marshalla i projektantki mody.
  • slot20/slot20 - Wyspa - Wzgórze obok kortu - Przed rozmową z Oakley'em Gardenerem o prezencie dla żony.
  • slot21/slot21 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed prośbą Lindy o ratunek dla mewy.
  • slot22/slot22 - Wyspa - Drabina do Zatoki Cuttera - Przed pierwszą rozmową z Patrickiem Redfernem.
  • slot23/slot23 - Wyspa - Krawędź - Przed rozmową z Carrie Gardener o prezencie dla męża.
  • slot24/slot24 - Wyspa - Drabina do Zatoki Cuttera - Tuż przed naprawą okularów do pływania.
  • slot25/slot25 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Po otwarciu wejścia do podziemi.
  • slot26/slot26 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Tuż przed schwytaniem mewy.
  • slot27/slot27 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed pierwszą rozmową z Arleną Marshall - aktorką.
  • slot28/slot28 - Leathercombe - Warsztat - Przed pierwszą rozmową z Willem Jenksem - mechanikiem.
  • slot29/slot29 - Leathercombe - Sklep - Tuż po wejściu do środka.
  • slot30/slot30 - Leathercombe - Pub - Tuż po wejściu do środka.
  • slot31/slot31 - Leathercombe - Pub - Przed pierwszą rozmową z Horacym Blattem.
  • slot32/slot32 - Wyspa - Hotel - W łazience Poirota przed czyszczeniem mewy.
  • slot33/slot33 - Wyspa - Pub - Tuż po wejściu do środka.
  • slot34/slot34 - Leathercombe - Sklep - Przed rozmową z Lindą o jej zainteresowaniu Willem.
  • slot35/slot35 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed oddaniem Gardenerowi prezentu dla żony.
24 SIERPNIA 1940 - WIECZÓR
  • slot36/slot36 - Wyspa - Hotel - W pokoju Poirota przed rozmową z Marshallem o ukradzionym zdjęciu (otwórz drzwi).
  • slot37/slot37 - Wyspa - Hotel - Przed odnalezieniem zdjęcia Arleny w pokoju majora Barry'ego
  • slot38/slot38 - Wyspa - Hotel - Przed wzięciem próbki z maszyny do pisania w pokoju kapitana Marshalla.
  • slot39/slot39 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed rozmową z Patrickiem Redfernem o jego zadurzeniu w aktorce.
  • slot40/slot40 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed rozmową z Gardenerami o pirackim skarbie.
  • slot41/slot41 - Wyspa - Pub - Po zauważeniu ducha w drzwiach pubu.
  • slot42/slot42 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed oddaniem Marshallowi zdjęcia żony.
  • slot43/slot43 - Wyspa - Krawędź - Przed podsłuchiwaniem rozmowy Arleny i Patricka.
  • slot44/slot44 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed rozmową z Emily o zamordowanej w Brixham uczennicy.
  • slot45/slot45 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed rozmową z Christine o zdradzie Patricka.
25 SIERPNIA 1940 - RANEK
  • slot46/slot46 - Wyspa - Hotel - W pokoju Poirota przed rozmową z wikarym o morderstwie w Brixham (otwórz drzwi).
  • slot47/slot47 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed rozmową z Lindą o Milly Parsons (wejdź do pokoju Lindy).
  • slot48/slot48 - Wyspa - Hotel - Na wieży przed obserwacją morza.
  • slot49/slot49 - Wyspa - Kapielisko - Na plaży przed samotną kąpielą Arleny.
  • slot50/slot50 - Wyspa - Hotel - W głównym holu przed poproszeniem Christine o sportretowanie Northa.
  • slot51/slot51 - Wyspa - Wzgórze - Przed pierwszą próbą odnalezienia skarbu (wejdź na pagórek).
  • slot52/slot52 - Leathercombe - Warsztat - Przed naprawą samochodu majora Barry'ego.
  • slot53/slot53 - Leathercombe - Pub - Przed rozmową z barmanem o poszukiwaniu skarbu.
  • slot54/slot54 - Leathercombe - Pub - Przed rozmową z majorem o wypłoszeniu kota ze sklepu.
  • slot55/slot55 - Leathercombe - Sklep - Przed wykonaniem analizy zakrwawionego pierza, grenadyny i tabletki.
  • slot56/slot56 - Leathercombe - Posterunek - Przed rozmową z Westonem o autorze listów z pogróżkami.
  • slot57/slot57 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed drugą próbą znalezienia skarbu (wejdź na ścieżkę w dole ekranu).
  • slot58/slot58 - Wyspa - Skalna Topiel - Przed rozmową z Emily o mordercy z Brixham.
  • slot59/slot59 - Wyspa - Pub - W piwnicy po otwrciu wejścia do podziemi.
  • slot60/slot60 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed rozmową z Gardenerami o zjęciach gości hotelowych.
  • slot61/slot61 - Leathercombe - Posterunek - Przed przekazaniem portretu Northa pułkownikowi.
  • slot62/slot62 - Londyn - Gabinet Poirota - Przed animacją o znalezieniu ciała (kliknij ikonę Hastingsa).
  • slot63/slot63 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed poinformowaniem Poirota o morderstwie (wejdź do gabinetu Hilary).
  • slot64/slot64 - Wyspa - Kąpielisko - Przed poproszeniem Emily o zawiezienie na miejsce zbrodni.
  • slot65/slot65 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed zbadaniem miejsca zbrodni.
  • slot66/slot66 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed przesłuchaniem Redferna i Brewster.
  • slot67/slot67 - Wyspa - Hotel - Na zewnątrz przed przesłuchaniem Gardenerów.
  • slot68/slot68 - Wyspa - Hotel - W recepcji przed otrzymaniem od Hilary uniwersalnego klucza.
  • slot69/slot69 - Wyspa - Hotel - W pokoju Arleny przed przeszukaniem.
  • slot70/slot70 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu przed przesłuchaniem Marshalla (wejdź do pokoju).
  • slot71/slot71 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed przeszukaniem.
  • slot72/slot72 - Wyspa - Hotel - W pokoju Rosamundy Darlney przed przesłuchaniem.
  • slot73/slot73 - Wyspa - Hotel - Na balkonie przed przesłuchaniem Christiny Redfern.
  • slot74/slot74 - Wyspa - Hotel - W pokoju Redfernów przed przeszukaniem.
  • slot75/slot75 - Wyspa - Hotel - W pokoju Horacego Blatta przed przeszukaniem.
  • slot76/slot76 - Wyspa - Hotel - W pokoju Gardenerów po ułożeniu listu ze skrawków z kosza.
  • slot77/slot77 - Wyspa - Ptasia Ostoja - Przed przesłuchaniem Lindy Marshall.
  • slot78/slot78 - Wyspa - Kąpielisko - Przed rozmową z Georgem o nurkowaniu.
  • slot79/slot79 - Wyspa - Kąpielisko - Przed wręczeniem Georgowi drinka.
  • slot80/slot80 - Leathercombe - Warsztat - Przed przesłuchaniem Willa Jenksa.
  • slot81/slot81 - Leathercombe - Sklep - Przed analizą próbek (wyłowiona butelka, kawa, włosy).
  • slot82/slot82 - Leathercombe - Pub - Przed przesłuchaniem Horacego Blatta.
  • slot83/slot83 - Leathercombe - Posterunek - Przed rozmową z pułkownikiem Westonem o śledztwie.
25 SIERPNIA 1940 - POPOŁUDNIE
  • slot84/slot84 - Wyspa - Hotel - W gabinecie Hilary przed opróżnieniem sejfu.
  • slot85/slot85 - Wyspa - Hotel - W barze przed przesłuchaniem barmana.
  • slot86/slot86 - Leathercombe - Warsztat - Przed otrzymaniem korby do stawiania żagli.
  • slot87/slot87 - Leathercombe - Posterunek - Przed otrzymaniem raportu na temat podejrzanych.
  • slot88/slot88 - Wyspa - Zatoka Cuttera - Przed odkryciem heroiny i otworzeniem przejścia do korytarzy.
  • slot89/slot89 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed otwarciem pudełka.
  • slot90/slot90 - Wyspa - Ruiny klasztoru - Przed znalezieniem fonografu Hilary.
  • slot91/slot91 - Leathercombe - Sklep - Przed zbadaniem heroiny z jaskini.
25 SIERPNIA - PÓŹNE POPOŁUDNIE
  • slot92/slot92 - Wyspa - Hotel - W pokoju Lindy przed rozmową o przyczynach próby samobójczej.
  • slot93/slot93 - Wyspa - Hotel - W barze przed oddaniem Blattowi spreparowanego kompasu.
  • slot94/slot94 - Wyspa - Zatoka Cuttera - W jaskini przed pogonią za Blattem i Northem.
  • slot95/slot95 - Wyspa - Hotel - W jadalni przed rozwiązaniem sprawy morderstwa (kliknij detektywa).
  • slot96/slot96 - Wyspa - Hotel - Na korytarzu w trakcie pogoni za mordercą (wejdź na wieżę obserwacyjną).
  • slot97/slot97 - Londyn - Przed wybraniem kodu do rozwiązania tajemnicy Oskarżycielskiego Palca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz