Problem z deinstalacją gry (porada działu pomocy IQ Publishing)
Podczas deinstalacji gry pojawia się komunikat „cannot find utcompiledcode record for this version of the uninstaller”. W takim przypadku należy wykonać następujące czynności:
- Z katalogu gry (domyślnie “C:\Program Files\IQ Publishing\Alpha Polaris” lub w przypadku systemu Windows 7 64 bit „C:\Program Files (x86)\IQ Publishing\Alpha Polaris”) usunąć plik “unins000.dat”.
- Zainstalować grę ponownie, najlepiej uruchamiając plik “setup.exe” znajdujący się na płycie z gra. UWAGA! W trakcie nowej instalacji trzeba zainstalować grę w tym samym folderze, w którym gra była zainstalowana pierwotnie!
- Po ponownej instalacji można bezproblemowo usunąć grę za pomocą skrótu „Odinstaluj” w menu Start\Programy\IQ Publishing\Alpha Polaris.
Zapisy gry - pobierz (opis i instrukcja w pobranym pliku)
- Pliki zapisują się w Moich dokumentach w folderze Alpha Polaris (system Windows XP).
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
- save001.dsv - DZIEŃ 1 - pokój Rune'a - po wstaniu.
- save002.dsv - Na zewnątrz - przed strzałem do niedźwiedzia.
- save003.dsv - Na zewnątrz - przed transportem do klatki.
- save004.dsv - Na zewnątrz - przed leczeniem misia (znaleźć leki itd.).
- save005.dsv - Laboratorium - przed preparowaniem kości.
- save006.dsv - Korytarz - przed powrotem do pokoju (porozmawiać z innymi).
- save007.dsv - Pokój Rune'a - noc - początek.
- save008.dsv - DZIEŃ 2 - pokój Rune'a - po wstaniu.
- save009.dsv - Laboratorium - przed badaniem kości i skóry.
- save010.dsv - Na zewnątrz - przed sprawdzeniem klatki.
- save011.dsv - Na zewnątrz - przed ustaleniem kierunku ucieczki niedźwiedzia.
- save012.dsv - Na zewnątrz - przed użyciem skutera.
- save013.dsv - Na zewnątrz - przed analizą danych GPS.
- save014.dsv - Piwnica - przed zgromadzeniem składników na deser.
- save015.dsv - Kuchnia - przed podpaleniem brandy na deserze.
- save016.dsv - Laboratorium - Przed obejrzeniem mapy lodowca.
- save017.dsv - Pokój Rune'a - noc - po przebudzeniu strzałami.
- save018.dsv - DZIEŃ 3 - pokój Rune'a - po wstaniu.
- save019.dsv - Korytarz - przed rozmową z Novą o drugim artykule.
- save020.dsv - Pokój Rune'a - przed zebraniem sprzętu na wyprawę na lodowiec.
- save021.dsv - Szczelina - tuż po przybyciu.
- save022.dsv - Szczelina - przed zaczerpnięciem ropy próbnikiem.
- save023.dsv - Jaskinia - przed zbadaniem wnętrza.
- save024.dsv - Jaskinia - przed zbadaniem muralu.
- save025.dsv - Laboratorium - przed rozmową z Novą o sposobie pozbycia się koszmarów.
- save026.dsv - Laboratorium - Przed próbą pozbycia się kości i skóry.
- save027.dsv - Na zewnątrz - przed znalezieniem Tully'ego.
- save028.dsv - Na zewnątrz - noc - przed włączeniem generatora.
- save029.dsv - Na zewnątrz - noc - po zatrzaśnięciu drzwi przez Alisteira
- save030.dsv - Garaż - przed próbą unieszkodliwienia Alisteira.
- save031.dsv - Laboratorium - przed ustaleniem, gdzie jest Nova (analiza kartki).
- save032.dsv - Piwnica - przed otworzeniem klapy do pompy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz