Etykiety

Alpha Polaris


Problem z deinstalacją gry (porada działu pomocy IQ Publishing)
Podczas deinstalacji gry pojawia się komunikat „cannot find utcompiledcode record for this version of the uninstaller”. W takim przypadku należy wykonać następujące czynności:
  • Z katalogu gry (domyślnie “C:\Program Files\IQ Publishing\Alpha Polaris” lub w przypadku systemu Windows 7 64 bit „C:\Program Files (x86)\IQ Publishing\Alpha Polaris”) usunąć plik “unins000.dat”.
  • Zainstalować grę ponownie, najlepiej uruchamiając plik “setup.exe” znajdujący się na płycie z gra. UWAGA! W trakcie nowej instalacji trzeba zainstalować grę w tym samym folderze, w którym gra była zainstalowana pierwotnie!
  • Po ponownej instalacji można bezproblemowo usunąć grę za pomocą skrótu „Odinstaluj” w menu Start\Programy\IQ Publishing\Alpha Polaris.
Zapisy gry - pobierz (opis i instrukcja w pobranym pliku)
  • Pliki zapisują się w Moich dokumentach w folderze Alpha Polaris (system Windows XP).
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
  • save001.dsv - DZIEŃ 1 - pokój Rune'a - po wstaniu.
  • save002.dsv - Na zewnątrz - przed strzałem do niedźwiedzia.
  • save003.dsv - Na zewnątrz - przed transportem do klatki.
  • save004.dsv - Na zewnątrz - przed leczeniem misia (znaleźć leki itd.).
  • save005.dsv - Laboratorium - przed preparowaniem kości.
  • save006.dsv - Korytarz - przed powrotem do pokoju (porozmawiać z innymi).
  • save007.dsv - Pokój Rune'a - noc - początek.
  • save008.dsv - DZIEŃ 2 - pokój Rune'a - po wstaniu.
  • save009.dsv - Laboratorium - przed badaniem kości i skóry.
  • save010.dsv - Na zewnątrz - przed sprawdzeniem klatki.
  • save011.dsv - Na zewnątrz - przed ustaleniem kierunku ucieczki niedźwiedzia.
  • save012.dsv - Na zewnątrz - przed użyciem skutera.
  • save013.dsv - Na zewnątrz - przed analizą danych GPS.
  • save014.dsv - Piwnica - przed zgromadzeniem składników na deser.
  • save015.dsv - Kuchnia - przed podpaleniem brandy na deserze.
  • save016.dsv - Laboratorium - Przed obejrzeniem mapy lodowca.
  • save017.dsv - Pokój Rune'a - noc - po przebudzeniu strzałami.
  • save018.dsv - DZIEŃ 3 - pokój Rune'a - po wstaniu.
  • save019.dsv - Korytarz - przed rozmową z Novą o drugim artykule.
  • save020.dsv - Pokój Rune'a - przed zebraniem sprzętu na wyprawę na lodowiec.
  • save021.dsv - Szczelina - tuż po przybyciu.
  • save022.dsv - Szczelina - przed zaczerpnięciem ropy próbnikiem.
  • save023.dsv - Jaskinia - przed zbadaniem wnętrza.
  • save024.dsv - Jaskinia - przed zbadaniem muralu.
  • save025.dsv - Laboratorium - przed rozmową z Novą o sposobie pozbycia się koszmarów.
  • save026.dsv - Laboratorium - Przed próbą pozbycia się kości i skóry.
  • save027.dsv - Na zewnątrz - przed znalezieniem Tully'ego.
  • save028.dsv - Na zewnątrz - noc - przed włączeniem generatora.
  • save029.dsv - Na zewnątrz - noc - po zatrzaśnięciu drzwi przez Alisteira
  • save030.dsv - Garaż - przed próbą unieszkodliwienia Alisteira.
  • save031.dsv - Laboratorium - przed ustaleniem, gdzie jest Nova (analiza kartki).
  • save032.dsv - Piwnica - przed otworzeniem klapy do pompy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz