Podpowiedź do zagadki - układanka w Wenecji - zobacz
Zapisy gry - pobierz (opis i instrukcja w pobranym pliku)
- Pliki zapisują się w Moich Dokumentach, w folderze Chronicles of Mystery 2 (Windows XP).
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
- save0000/save0000.cm2 - Pracownia Marcela - Po rozmowie z dyrektorem, przed przeszukaniem.
- save0001/save0001.cm2 - Dziedziniec - Przed przesłuchaniem nagrania na dyktafonie.
- save0002/save0002.cm2 - Pracownia Marcela - Po otwarciu kufra Ponce de Leona (weź manuskrypt)
- save0003/save0003.cm2 - Pracownia Marcela - Po ułożeniu mapy z fragmentów.
- save0004/save0004.cm2 - Klif - Przed rozmową z oberżystą.
- save0005/save0005.cm2 - Pracownia Marcela - Po uruchomieniu kopiarki 3D (weź fragment ceramiki).
- save0006/save0006.cm2 - Hol - Po rozmowie z prezesem; przed przeszukaniem.
- save0007/save0007.cm2 - Sala spotkań - Po przeszukaniu pomieszczeń; przed ułożeniem napisu.
- save0008/save0008.cm2 - Sala spotkań - Po ułożeniu napisu.
- save0009/save0009.cm2 - Sala spotkań - Po otworzeniu skrytki między kolumnami.
- save0010/save0010.cm2 - Hol - Po zamordowaniu gondoliera.
- save0011/save0011.cm2 - Plac - Tuż po wyjściu z budynku Towarzystwa.
- save0012/save0012.cm2 - Pomost - Przy gondoli przed odpłynięciem na spotkanie z hrabią.
- save0013/save0013.cm2 - Kanał - Na gondoli przed otwarciem kraty wejściowej.
- save0014/save0014.cm2 - Absyda - Przed naprawą reliefu na podłodze.
- save0015/save0015.cm2 - Absyda - Po ułożeniu okręgów i otwarciu skrytek (weź nasiona).
- save0016/save0016.cm2 - Recepcja - Tuż po rozmowie z Alim.
- save0017/save0017.cm2 - Pokój - Po przeszukaniu pomieszczeń.
- save0018/save0018.cm2 - Plac ze studnią - Po rozmowie z antykwariuszem; po otrzymaniu zabrudzonej chusty.
- save0019/save0019.cm2 - Pokój - Po wypraniu i rozwieszeniu chusty od antykwariusza.
- save0020/save0020.cm2 - Plac ze studnią - Przed uruchomieniem wodociagu.
- save0021/save0021.cm2 - Plac handlowy - Przed próbą zerwania cytryny z ziemi.
- save0022/save0022.cm2 - Loża - Po wygranej w kości; przed rozmową z Fatimą (kliknij Fatimę).
- save0023/save0023.cm2 - Plac handlowy - Po zerwaniu cytryny.
- save0024/save0024.cm2 - Plac ze studnią - Przed zwróceniem czystej chusty antykwariuszowi.
- save0025/save0025.cm2 - Salon - Tuż po rozmowie z Saint - Germainem.
- save0026/save0026.cm2 - Mesa - Po przeszukaniu pomieszczeń; przed podaniem hrabiemu herbaty.
- save0027/save0027.cm2 - Kajuta hrabiego - Przed przeszukaniem.
- save0028/save0028.cm2 - Pomost - Po aresztowaniu hrabiego.
- save0029/save0029.cm2 - Brama - Tuż po wejściu.
- save0030/save0030.cm2 - Korytarz - Tuż po wejściu.
- save0031/save0031.cm2 - Salon - Po zawiązaniu węzła na linie (spójrz na drzwi kajuty hrabiego).
- save0032/save0032.cm2 - Brama - Przed poczęstowaniem psa konserwą.
- save0033/save0033.cm2 - Przejście - Po zablokowaniu psiej furtki.
- save0034/save0034.cm2 - Wejście - Tuż po wejściu (porozmawiaj z Sarah).
- save0035/save0035.cm2 - Na zewnątrz - Po kupnie sterowca; przed przygotowaniem go do podróży.
- save0036/save0036.cm2 - Sterowiec - Tuż po znalezieniu się na pokładzie.
- save0037/save0037.cm2 - Sterowiec - Po wytyczeniu kursu (kliknij dźwignię po lewej).
- save0038/save0038.cm2 - Sterowiec - Po zakotwiczeniu sterowca nad ziemią.
- save0039/save0039.cm2 - Lądowisko - Tuż po zejściu na ziemię.
- save0040/save0040.cm2 - Wioska - Po właściwym ustawieniu skrzydeł wiatraka.
- save0041/save0041.cm2 - Korona drzewa - Tuż po wjechaniu windą na górę.
- save0042/save0042.cm2 - Platforma - Po zebraniu owoców (10 dojrzałych, 3 niedojrzałe, 3 przejrzałe).
- save0043/save0043.cm2 - Platforma - Przed załadowaniem dzbana owocami.
- save0044/save0044.cm2 - Więzienie - Tuż po znalezieniu się za kratami.
- save0045/save0045.cm2 - Platforma - Przed rozprawą hrabiego z Alfą i Betą.
- save0046/save0046.cm2 - Platforma - Po wyregulowaniu filtrów dzbana; przed ustawieniem pierścieni.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz