Etykiety

Fizykus


Strona gry - odwiedź
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (instrukcja i opis w pobranym pliku)
  • W moim wydaniu gra zapisywała się domyślnie w  C:\StrefaCD\Physikus w jednym pliku o nazwie physicus.rup. Taki pojedynczy plik liczy 11 slotów na zapisy. Dostęp do sejwów wymienionych niżej możliwy jest tylko z poziomu gry.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
FOLDER 1
1. Plaża - tuż po przybyciu.
2. Kuźnia - przed przeszukaniem kuźni i domku kowala.
3. Statek - przed wejściem na most linowy.
4. Statek - po wejściu do pomieszczenia z lunetą.
5. Winda - przed uruchomieniem panelu.
6. Kuźnia - przed wykuciem ciężarka 6 kg.
7. Piwnica - przed podniesieniem beczki.
8. Młyn - przed wejściem do środka.
9. Kolejka - przed zjechaniem do miasteczka.
10. Piwnica - przed znalezieniem baterii.
11. Za murem - przed naładowaniem baterii.

FOLDER 2
12. Optyk - przed znalezieniem filtra.
13. Studnia - Przed zejściem w głąb.
14. Cela - tuż po wyjściu z tunelu.
15. Ciemnia - tuż po wejściu do pomieszczenia.
16. Dom Tora - po otwarciu drzwi.
17. Statek - przed naprawą lunety.
18. Za palisadą - tuż po wejściu.
19. Za palisadą - przed wejściem do pomieszczenia z kamertonem.
20. Optyk - przed zdobyciem korbki.
21. Lustro - po roztopieniu lodu w zbiorniku na batyskafie.
22. Batyskaf - po włączeniu generatora.

FOLDER 3
24. Batyskaf - przed zabraniem preta.
25. Laboratorium - przed otwarciem drzwi.
26. Laboratorium - po otwarciu drzwi.
27. Generator na plaży - po reperacji i ustawieniu zwojów (bez koloru).
28. Generator we młynie - po ustawieniu zwojów (bez koloru).
29. Generator w batyskafie - po ustawieniu zwojów (bez kolorów).
30. Laboratorium - przyciski na woltomierzach czerwone.
31. Laboratorium - przyciski na woltomierzach zielone.
32. Laboratorium - przyciski na woltomierzach niebieskie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz