Etykiety

Jack Orlando

Instrukcja do wersji Director's Cut - zobacz
Zapisy dosowej wersji gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
  • Pliki działają z dosową wersją gry.
  • Zapisują się w folderze, gdzie instaluje się gra. Domyślnie: C:\JACK_ORL\SAVEGAME.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
FOLDER 1
  • JACKSAVE.000 - 1. Do mieszkania - przed znalezieniem klucza.
  • JACKSAVE.001 - 2. U Alice - przed rozmową z sąsiadką.
  • JACKSAVE.002 - 3. Na miejscu zbrodni - po powrocie do zaułka.
  • JACKSAVE.003 - 4. Na dachu - tuż po wejściu.
  • JACKSAVE.004 - 5. W centrum - po zatrzymaniu się obok kwiaciarki.
  • JACKSAVE.005 - 6. W ruinie - tuż po wejściu do zrujnowanej kamienicy.
  • JACKSAVE.006 - 7. Przed pralnią - przed wymianą manuskryptu na informacje.
  • JACKSAVE.007 - 8. Przed klubem - przed przekupieniem bramkarza.
  • JACKSAVE.008 - 9. W hotelu - przed rozmowa z recepcjonistą.
  • JACKSAVE.009 - 10. W pokoju Belingera - tuż po wejściu do pomieszczenia.
FOLDER 2
  • JACKSAVE.000 - 11. W klubie - przed rozmową ze Smithem.
  • JACKSAVE.001 - 12. Na tyłach klubu - po związaniu Smitha.
  • JACKSAVE.002 - 13. Przed klubem - przed rozmowa z taksówkarzem o warsztacie Franka.
  • JACKSAVE.003 - 14. Przed warsztatem Franka - tuż po przybyciu.
  • JACKSAVE.004 - 15. W warsztacie Franka - przed przeszukaniem samochodu.
  • JACKSAVE.005 - 16. W restauracji - przed wejściem do tajnego kasyna.
  • JACKSAVE.006 - 17. W piwnicy - po uwięzieniu przez Scalettiego.
  • JACKSAVE.007 - 18. Po uwolnieniu się - przed przeszukaniem gabinetu Scalettiego.
  • JACKSAVE.008 - 19. Na tyłach kasyna - przed unieszkodliwieniem ochroniarza.
  • JACKSAVE.009 - 20. W rozlewni whiskey - przed znalezieniem korby do samochodu.
FOLDER 3
  • JACKSAVE.000 - 21. W warsztacie Franka - przed zwrotem samochodu. 
  • JACKSAVE.001 - 22. Przed bramą portu - tuż po przybyciu.
  • JACKSAVE.002 - 23. W Blood Shark - tuż po wejściu.
  • JACKSAVE.003 - 24. W zaułku - przed unieszkodliwieniem psa.
  • JACKSAVE.004 - 25. Pod bramą portu - przed przecięciem łańcucha.
  • JACKSAVE.005 - 26. W porcie - po wejściu.
  • JACKSAVE.006 - 27. Na nabrzeżu - po dotarciu do rybaka.
  • JACKSAVE.007 - 28. Na nabrzeżu - przed wejściem między skrzynie.
  • JACKSAVE.008 - 29. Między skrzyniami - po zdobyciu łomu.
  • JACKSAVE.009 - 30. Na nabrzeżu - po dotarciu do kutra.
FOLDER 4
  • JACKSAVE.000 - 31. W hangarze - tuż po wejściu.
  • JACKSAVE.001 - 32. Na dachu - przed ogłuszeniem ochroniarza.
  • JACKSAVE.002 - 33. Na dachu - przed zejściem na ciężarówkę.
  • JACKSAVE.003 - 34. W bazie wojskowej - tuż po przybyciu.
  • JACKSAVE.004 - 35. W bazie - przed kradzieżą munduru.
  • JACKSAVE.005 - 36. W bazie - tuż po wejściu do pokoju łączności.
  • JACKSAVE.006 - 37. W bazie - przed rozmową z sekretarką.
  • JACKSAVE.007 - 38. W bazie - przed rozmową z pułkownikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz