Etykiety

Pielgrzym


Pielgrzym (archiwalna strona gry - klik, klik) powstał w 1998 we francuskim studio Arxel Tribe. Akcja gry toczy się w XIII wieku. Wcielamy się w postać Szymona de Lancrois, który ma przekazać znajomemu swojego ojca pewien manuskrypt. Zadanie komplikuje fakt, że tajemniczy dokument próbują zdobyć również przedstawiciele Inkwizycji. W Polsce gra wydana przez CD Projekt.
Łatka do gry - pobierz
  • Umożliwia działanie programu w systemie Windows XP.
  • Instalator patcha domyślnie rozpakowuje pliki do katalogu C:\Windows\system32. Ścieżkę można zmienić.
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
  • W Windows XP pliki zapisują się w folderze instalacyjnym gry - domyślnie Program Files\ Pielgrzym\ Pilsav.
  • Na jeden zapis składają się cztery pliki z takim samym numerem o rozszerzeniach: .dia, .lis, .not, .psa. Żeby sejw zadziałał, cztery pliki o tych rozszerzeniach, ale z tym samym numerem należy wkleić do folderu z grą. W okienku wczytywania w grze znajdziesz je ułożone w ten sposób: 1, 12, 13, 14... 2, 21, 22, 23, 24... 3, 31, 32, 33, 34 itd.
  • Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
  • pliki z nr 1 - Most - Szymon przybywa na uszkodzony most.
  • pliki z nr 2 - Most - Szymon przystępuje do ważenia skrzyni kupca.
  • pliki z nr 3 - Most - Tuż przed wysłaniem myszy w przestworza.
  • pliki z nr 4 - Most - Po zważeniu skrzyni kupca.
  • pliki z nr 5 - Brama - Szymon dociera pod mury Tuluzy.
  • pliki z nr 6 - Hala targowa - Bezpośrednio po wejściu do miasta.
  • pliki z nr 7 - Hala targowa - Po wymianie hiszpańskiej monety.
  • pliki z nr 8 - Hala targowa - Po oddaniu wstążki szewcowi.
  • pliki z nr 9 - Rynek w Tuluzie - Przed wejściem do domu Bernarda - Pawła.
  • pliki z nr 10 - Opactwo św. Sernina - Przed wejściem do opactwa.
  • pliki z nr 11 - Lochy pod opactwem - Tuż po wpadnięciu w pułapkę.
  • pliki z nr 12 - Lochy pod opactwem - Przed ułożeniem fresków "Plagi egipskie"
  • pliki z nr 13 - Lochy pod opactwem - Przed ułożeniem fresków "Dekalog".
  • pliki z nr 14 - Sala bankietowa - Tuż po pojawieniu się w sali bankietowej na zamku.
  • pliki z nr 15 - Sala bankietowa - Po złożeniu maszyny do wytwarzania dymu.
  • pliki z nr 16 - Sala bankietowa - Przed rozpoczęciem pokazu (kliknij na Pablu).
  • pliki z nr 17 - Sala bankietowa - Przed rozmową z radcą.
  • pliki z nr 18 - Urwisko - Po przemowie Piotra.
  • pliki z nr 19 - Opactwo Roncevaux - Tuż po przybyciu.
  • pliki z nr 20 - Opactwo Roncevaux - Przed rozmową z Diego d'Osmą.
  • pliki z nr 21 - Opactwo Roncevaux - Przed wejściem na podest w podziemiach kościoła.
  • pliki z nr 22 - Opactwo Roncevaux - W kaplicy z kryptami tuż po wyjściu z jaskini.
  • pliki z nr 23 - Opactwo Roncevaux - W kaplicy z kryptami po zdobyciu miecza i kija.
  • pliki z nr 24 - Opactwo Roncevaux - Przed kamiennym krzyżem (użyj muszli).
  • pliki z nr 25 - Most - Tuż po walce sir Wilhelma.
  • pliki z nr 26 - Wioska - Tuż po przybyciu.
  • pliki z nr 27 - Opuszczony kościół - Tuż po przybyciu.
  • pliki z nr 28 - Opuszczony Kościół - Przed zejściem do podziemnej skrytki (kliknij na linie).
  • pliki z nr 29 - Zamek - Tuż po przybyciu.
  • pliki z nr 30 - Dom Belibaste - Przed wejściem.
  • pliki z nr 31 - Dom Belibaste - Po przejściu labiryntu.
  • pliki z nr 32 - Dom Belibaste - Na placyku z czterema rycerzami.
  • pliki z nr 33 - Dom Belibaste - Przed rozprawa z duchami.
  • pliki z nr 34 - Dom Belibaste - Po rozprawie, znów na placyku z czterema rycerzami.
  • pliki z nr 35 - Dom Belibaste - Na placyku po uruchomieniu maszyny czerwonego rycerza.
  • pliki z nr 36 - Dom Belibaste - Przed partią szachów z Hadesem.
  • pliki z nr 37 - Dom Belibaste - Przed rozmową z sędziami.
  • pliki z nr 38 - Dom Belibaste - Przed ostatnim pytaniem (kliknąć Tak - Nie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz