Zapisy gry
- Pliki zapisów to obrazki nazwane save.jpg i ponumerowane.
- Należy je wklejać do folderu Moje dokumenty\Games\ sherlock holmes kontra arsene lupin\ save.
- Ze względu na rozmiary pliki z zapisami są podzielone na pięć paczek (opis w pobranym pliku).
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
- save 1 - Galeria Malarstwa - Przed kradzieżą tuż po przybyciu na miejsce.
- save 2 - Galeria Malarstwa - Przed obejrzeniem wytypowanego obrazu Turnera.
- save 3 - Galeria Malarstwa - Po sprawdzeniu pomieszczeń galerii przez Lestrade'a (porozmawiaj z dyrektorem).
- save 4 - Galeria Malarstwa - Po kradzieży przed badaniem śladów przez Holmesa.
- save 5 - Galeria Malarstwa - Przed rozmową Holmsa z dyrektorem o kradzieży.
- save 6 - Galeria Malarstwa - Przed otwarciem skrzyni w holu (wpisz kod 8984).
- save 7 - Galeria Malarstwa - Po ułożeniu na podłodze fragmentów obrazu (porozmawiaj z dyrektorem).
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
- save 8 - Londyńska Tower - Przed bramą tuż po przybyciu na miejsce.
- save 9 - Londyńska Tower - W magazynie żywności po znalezieniu martwego kurczaka.
- save 10 - Londyńska Tower - Przed wywabieniem z krzaków cudowronki błękitnej.
- save 11 - Londyńska Tower - Przed przywabieniem z drzewa kuropatwy sardyńskiej.
- save 12 - Londyńska Tower - Przed próbą przedostania się przez ścianę w podziemiach do nietoperza.
- save 13 - Ulica - Pod ksiegarnią Barnesa tuż po przybyciu Watsona na miejsce.
- save 14 - Golden Lion - Po zdobyciu narkotyku dla dziewczyny z pubu.
- save 15 - Księgarnia Barnesa - Przed odnalezieniem książki o rycerzach Okrągłego Stołu.
- save 16 - Londyńska Tower - W podziemiach po powrocie Watsona z książką.
- save 17 - Londyńska Tower - Po otwarciu w podziemiach drzwi do ukrytej komnaty.
- save 18 - Londyńska Tower - Przed ustaleniem imienia papugi z dachu wieży (piąta wiadomość).
- save 19 - Baker Street - Po znalezieniu dziesięciu monet.
- save 20 - Londyńska Tower - W zbrojowni po naprawieniu sieci.
- save 21 - Galeria Narodowa - Po odszukaniu ostatniego wizerunku św. Katarzyny (kliknij na obrazie).
- save 22 - Księgarnia Barnesa - Przed odszukaniem Traktatu Aleksandryjskiego.
- save 23 - Baker Street - Przed wyprawą do Muzeum Brytyjskiego (wejdź do pokoju Watsona).
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
- save 24 - Muzeum Brytyjskie - Po rozmowie z premierem przed wejściem do środka.
- save 25 - Muzeum Brytyjskie - Po otworzeniu sejfu w gabinecie dyrektora muzeum (weź z sejfu klucz).
- save 26 - Muzeum Brytyjskie - Przed uszkodzeniem przez Watsona rzeźby lwa na schodach.
- save 27 - Muzeum Brytyjskie - Przed zbadaniem śladów przy uszkodzonej rzeźbie lwa.
- save 28 - Muzeum Brytyjskie - Po rozszyfrowaniu pisma klinowego (tekst o morzu, skałach i lesie).
- save 29 - Muzeum Brytyjskie - Po złożeniu puzzli z rozbitego dzbana (tekst o demonie Shedu).
- save 30 - Muzeum Brytyjskie - Po zdobyciu monety z podobizną Jane Grey.
- save 31 - Muzeum Brytyjskie - Przed rozmową z kustoszem na temat królowej Wiktorii.
SH vs Arsene Lupin - 18 lipca - pobierz
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
- save 32 - Pałac Buckingham - Tuż po przybyciu na miejsce.
- save 33 - Pałac Buckingham - Po przygotowaniu psiego jedzenia.
- save 34 - Pałac Buckingham - Po znalezieniu czwartej lalki (weź lalkę ze skrzyni).
- save 35 - Podziemia Pałacu Buckingham - Tuż po przedostaniu się przez szafę do podziemi.
- save 36 - Podziemia Pałacu Buckingham - Przed zejściem szybem na niższy poziom piwnic.
- save 37 - Podziemia Pałacu Buckingham - Przed odczytaniem wiadomości od Lupina (weź list ze stołu).
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
- save 38 - Londyńska Tower - Po przybyciu Sherlocka na miejsce.
- save 39 - Londyńska Tower - W szatni po otwarciu szafki strażnika (weź z środka przedmioty).
- save 40 - Londyńska Tower - Tuż przed podpaleniem liny (użyj balonów na linie).
- save 41 - Londyńska Tower - Tuż przed odpaleniem armaty (użyj zapałek na armacie).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz