Etykiety

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin

Instrukcja do gry (City Interactive) - zobacz 
Zapisy gry
  • Pliki zapisów to obrazki nazwane save.jpg i ponumerowane.
  • Należy je wklejać do folderu Moje dokumenty\Games\ sherlock holmes kontra arsene lupin\ save.
  • Ze względu na rozmiary pliki z zapisami są podzielone na pięć paczek (opis w pobranym pliku).
SH vs Arsene Lupin - 14 i 15 lipca - pobierz
  • Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
14 LIPCA 1895
  • save 1 - Galeria Malarstwa - Przed kradzieżą tuż po przybyciu na miejsce.
  • save 2 - Galeria Malarstwa - Przed obejrzeniem wytypowanego obrazu Turnera.
  • save 3 - Galeria Malarstwa - Po sprawdzeniu pomieszczeń galerii przez Lestrade'a (porozmawiaj z dyrektorem).
15 LIPCA 1895
  • save 4 - Galeria Malarstwa - Po kradzieży przed badaniem śladów przez Holmesa.
  • save 5 - Galeria Malarstwa - Przed rozmową Holmsa z dyrektorem o kradzieży.
  • save 6 - Galeria Malarstwa - Przed otwarciem skrzyni w holu (wpisz kod 8984).
  • save 7 - Galeria Malarstwa - Po ułożeniu na podłodze fragmentów obrazu (porozmawiaj z dyrektorem).
SH vs Arsene Lupin - noc z 15 na 16 lipca - pobierz
  • Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
NOC Z 15 NA 16 LIPCA 1895
  • save 8 - Londyńska Tower - Przed bramą tuż po przybyciu na miejsce.
  • save 9 - Londyńska Tower - W magazynie żywności po znalezieniu martwego kurczaka.
  • save 10 - Londyńska Tower - Przed wywabieniem z krzaków cudowronki błękitnej.
  • save 11 - Londyńska Tower - Przed przywabieniem z drzewa kuropatwy sardyńskiej.
  • save 12 - Londyńska Tower - Przed próbą przedostania się przez ścianę w podziemiach do nietoperza.
  • save 13 - Ulica - Pod ksiegarnią  Barnesa tuż po przybyciu Watsona na miejsce.
  • save 14 - Golden Lion - Po zdobyciu narkotyku dla dziewczyny z pubu.
  • save 15 - Księgarnia Barnesa - Przed odnalezieniem książki o rycerzach Okrągłego Stołu.
  • save 16 - Londyńska Tower - W podziemiach po powrocie Watsona z książką.
  • save 17 - Londyńska Tower - Po otwarciu w podziemiach drzwi do ukrytej komnaty.
  • save 18 - Londyńska Tower - Przed ustaleniem imienia papugi z dachu wieży (piąta wiadomość).
  • save 19 - Baker Street - Po znalezieniu dziesięciu monet.
  • save 20 - Londyńska Tower - W zbrojowni po naprawieniu sieci.
  • save 21 - Galeria Narodowa - Po odszukaniu ostatniego wizerunku św. Katarzyny (kliknij na obrazie).
  • save 22 - Księgarnia Barnesa - Przed odszukaniem Traktatu Aleksandryjskiego.
  • save 23 - Baker Street - Przed wyprawą do Muzeum Brytyjskiego (wejdź do pokoju Watsona).
SH vs Arsene Lupin - 16 lipca - pobierz
  •  Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
16 LIPCA 1895
  • save 24 - Muzeum Brytyjskie - Po rozmowie z premierem przed wejściem do środka.
  • save 25 - Muzeum Brytyjskie - Po otworzeniu sejfu w gabinecie dyrektora muzeum (weź z sejfu klucz).
  • save 26 - Muzeum Brytyjskie - Przed uszkodzeniem przez Watsona rzeźby lwa na schodach.
  • save 27 - Muzeum Brytyjskie - Przed zbadaniem śladów przy uszkodzonej rzeźbie lwa.
  • save 28 - Muzeum Brytyjskie - Po rozszyfrowaniu pisma klinowego (tekst o morzu, skałach i lesie).
  • save 29 - Muzeum Brytyjskie - Po złożeniu puzzli z rozbitego dzbana (tekst o demonie Shedu).
  • save 30 - Muzeum Brytyjskie - Po zdobyciu monety z podobizną Jane Grey.
  • save 31 - Muzeum Brytyjskie - Przed rozmową z kustoszem na temat królowej Wiktorii.
17 LIPCA 1895 - zapis nie był robiony 

SH vs Arsene Lupin - 18 lipca - pobierz
  •  Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
18 LIPCA 1895
  • save 32 - Pałac Buckingham - Tuż po przybyciu na miejsce.
  • save 33 - Pałac Buckingham - Po przygotowaniu psiego jedzenia.
  • save 34 - Pałac Buckingham - Po znalezieniu czwartej lalki (weź lalkę ze skrzyni).
  • save 35 - Podziemia Pałacu Buckingham - Tuż po przedostaniu się przez szafę do podziemi.
  • save 36 - Podziemia Pałacu Buckingham - Przed zejściem szybem na niższy poziom piwnic.
  • save 37 - Podziemia Pałacu Buckingham - Przed odczytaniem wiadomości od Lupina (weź list ze stołu).
SH vs Arsene Lupin - noc z 18 na 19 lipca - pobierz
  • Paczka zawiera zapisy z następujących momentów z gry:
NOC Z 18 NA 19 LIPCA 1895
  • save 38 - Londyńska Tower - Po przybyciu Sherlocka na miejsce.
  • save 39 - Londyńska Tower - W szatni po otwarciu szafki strażnika (weź z środka przedmioty).
  • save 40 - Londyńska Tower - Tuż przed podpaleniem liny (użyj balonów na linie).
  • save 41 - Londyńska Tower - Tuż przed odpaleniem armaty (użyj zapałek na armacie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz