Etykiety

The Ward: Posłaniec z przyszłości


The Ward (archiwalna strona gry) to przygodówka point-and-click z chorwackiego studia Fragile Bits. Wcielamy się w niej w postać astronauty Davida Walkera. Podczas badania Księżyca mężczyzna zostaje porwany przez obcych z przyszłości. W nowym wymiarze ma do wypełnienia misję, która zapobiegnie kosmicznej katastrofie. Gra opublikowana po polsku w 2001 przez wydawnictwo CODA.

Patch do gry - pobierz
  • Łatka producenta z 7 sierpnia 2001 dla polskiej wersji językowej gry, która likwiduje Error in get resource 0.7.10193 (nie można zabrać z ciała Kaznodziei psi komunikatora).
  • Pobrane archiwum wklej do katalogu gry (domyślnie C:\FB-WARD) i rozpakuj. Zatwierdź nadpisywanie plików.
Instrukcja do gry (CODA) - zobacz / pobierz
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz
(opis w pobranym pliku)
  • Pliki zapisuja się w folderze, w którym została zainstalowana gra (domyślnie: C:\FB-WARD).
  • Na zapisy gry jest 9999 slotów. Pięć pierwszych slotów na zapisy (pola 0-4) jest zarezerwowanych na zapis automatyczny i tzw. szybki zapis. W paczce do ściągnięcia są pliki z zapisami zrobionymi na polach 5-9999.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
BAZA KSIĘŻYCOWA
  • WARD005 - Kostnica - początek
  • WARD006 - Sala operacyjna - tuż po wejściu
  • WARD007 - Laboratorium - tuż po wejściu
  • WARD008 - Korytarz pod ostrzałem - tuż po wejściu
  • WARD009 - Korytarz pod ostrzałem - panel otwarty - przed umieszczeniem pierścieni
  • WARD010 - Główna sala kontroli - tuż po wejściu; drzwi do korytarza zamknięte
  • WARD011 - Główna sal kontroli - po powrocie ze spotkania z Szarymi; drzwi do sali z artefaktem zamknięte
  • WARD012 - Szyb - po dotarciu do uszkodzonego robota
  • WARD013 - Szyb - po dotarciu do kratki wentylacyjnej - przed jej otwarciem
  • WARD014 - Główna sala kontroli - przed zmianą pól siłowych
  • WARD015 - Szyb - po dotarciu do sprawnego robota
  • WARD016 - Główna sala kontroli - przed wysłaniem robota z obrożą
  • WARD017 - Sala operacyjna - przed zabraniem próbek krwi
  • WARD018 - Laboratorium - przed badaniem próbek krwi
  • WARD019 - Laboratorium - przed wchłonięciem biopojemnika
  • WARD020 - Kostnica - przed pobraniem danych ze sfery
  • WARD021 - Korytarz - przed wejściem do hangaru
  • WARD022 - Hangar - przed zamknięciem kontenera
MARS - LUDZKA KOLONIA
  • WARD023 - Lądowisku - tuż po przybyciu
  • WARD024 - Toalety - przed rozmową z Brazylijczykiem
  • WARD025 - Korytarz - tuż po pobiciu przez Rippera
  • WARD026 - Kasyno - przed grą w black jacka
  • WARD027 - Kasyno - po wygraniu połowy karty Pagera i karty do sypialni
  • WARD028 - Kasyno - przed rozmową z Jessiką
  • WARD029 - Kościół - przed rozmową z Kaznodzieją
  • WARD030 - Hol przed kasynem - wiadomość o spotkaniu z Kaznodzieją
  • WARD031 - Pokój Kaznodziei - przed rozmową
  • WARD032 - Pokój Rity - przed rozmową
  • WARD033 - Pokój Rity - przed przeszukaniem pustego pokoju
  • WARD034 - Kasyno - po ataku Rippera na Rosę
  • WARD035 - Kasyno - przed rozmową z Hakerem
  • WARD036 - Hol przed kasynem - wiadomość od Rosy
  • WARD037 - Kabina Slasha - przed otwarciem szafki
  • WARD038 - Strefa sypialna - po zdobyciu drugiej połowy karty Pagera
  • WARD039 - Kasyno - przed rozmową o naprawie karty Pagera
  • WARD040 - Hol przed kasynem - wiadomość od Kaznodziei
  • WARD041 - Kościół - przed wejściem do pokoju Kaznodziei (pułapka)
  • WARD042 - Pokój Kaznodziei - po odzyskaniu przytomności
  • WARD043 - Tajne pomieszczenie - tuż po wejściu
  • WARD044 - Tajne pomieszczenie - przed obejrzeniem pamiętnika
MARS - MIASTO
  • WARD045 - Wyjście z kanałów - przed wejściem do miasta
  • WARD046 - Siedziba Frakcji - przed rozmową z Szarymi
MARS - LUDZKA KOLONIA
  • WARD047 - Lądowisko - tuż po powrocie
  • WARD048 - Sypialnia Brazylijczyka - po śmierci Rippera
  • WARD049 - Hol przed kasynem - przed zastawieniem pułapki na Mashalla
  • WARD050 - Biuro Marshalla - tuż po wejściu (sejf)
  • WARD051 - Sypialnie - po uratowaniu Jessiki
  • WARD052 - Pomieszczenie Kontrolerów - tuż po wejściu
  • WARD053 - Lądowisko - po odzyskaniu biopojemnika
  • WARD054 - Tajne pomieszczenie - przed oddaniem Ricie kryształu
  • WARD055 - Biuro Marshalla - przed zabraniem pistoletu do implantów 
  • WARD056 - Kasyno - przed rozmową z Webberem o usunięciu implantu sygnałowego
  • WARD057 - Kasyno - tuż po wydobyciu implantu
  • WARD058 - Sypialna Walkera - przed otwarciem szafki
  • WARD059 - Tajne pomieszczenie - przed rozmową z Ritą
  • WARD060 - Kościół - przed przeszukaniem pokoju Kaznodziei
  • WARD061 - Pokój Kaznodziei - przed obejrzeniem książek
  • WARD062 - Pokój strażników - po wydobyciu PSI komunikatora
MARS - MIASTO
  • WARD063 - Wyjście z kanałów - po rozmowie z Gowddelnem
  • WARD064 - Doki - po rozmowie z Bloomem (Walker jako Reptoid)
GWIAZDOLOT
  • WARD065 - Ładownia - tuż po przybyciu
  • WARD066 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed otwarciem panelu kabiny hibernacyjnej
  • WARD067 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed umieszczeniem y-mikrowtyku
  • WARD068 - Ładownia - Bloom - przed wymianą ekwipunku
  • WARD069 - Ładownia - po sygnale do hibernacji
  • WARD070 - Żółty korytarz - Bloom - w drodze do komnaty hibernacyjnej
  • WARD071 - Ładownia - Walker - przed obejrzeniem magazynu ze skrzyniami (początek pułapki)
  • WARD072 - Ładownia - Walker - przed wydobyciem biopojemnika (cd. pułapki)
  • WARD073 - Bezpieczny pokój - Walker - tuż po wejściu do pomieszczenia
  • WARD074 - System podtrzymywania życia - Bloom - tuż po wejściu do pomieszczenia
  • WARD075 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed drugim wejściem do kabiny hibernacyjnej
  • WARD076 - Bezpieczny pokój - Walker - po pozbyciu się drugiego Reptoida
DRACO
  • WARD077 - Święta Góra - tuż po wejściu do korytarza
  • WARD078 - Plansza z kryształami - początek
  • WARD079 - Plansza z kryształami - przed obejrzeniem zakończenia (górny kryształ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz