The Ward (archiwalna strona gry) to przygodówka point-and-click z chorwackiego studia Fragile Bits. Wcielamy się w niej w postać astronauty Davida Walkera. Podczas badania Księżyca mężczyzna zostaje porwany przez obcych z przyszłości. W nowym wymiarze ma do wypełnienia misję, która zapobiegnie kosmicznej katastrofie. Gra opublikowana po polsku w 2001 przez wydawnictwo CODA.
Patch do gry - pobierz
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
Patch do gry - pobierz
- Łatka producenta z 7 sierpnia 2001 dla polskiej wersji językowej gry, która likwiduje Error in get resource 0.7.10193 (nie można zabrać z ciała Kaznodziei psi komunikatora).
- Pobrane archiwum wklej do katalogu gry (domyślnie C:\FB-WARD) i rozpakuj. Zatwierdź nadpisywanie plików.
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
- Pliki zapisuja się w folderze, w którym została zainstalowana gra (domyślnie: C:\FB-WARD).
- Na zapisy gry jest 9999 slotów. Pięć pierwszych slotów na zapisy (pola 0-4) jest zarezerwowanych na zapis automatyczny i tzw. szybki zapis. W paczce do ściągnięcia są pliki z zapisami zrobionymi na polach 5-9999.
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
BAZA KSIĘŻYCOWA
- WARD005 - Kostnica - początek
- WARD006 - Sala operacyjna - tuż po wejściu
- WARD007 - Laboratorium - tuż po wejściu
- WARD008 - Korytarz pod ostrzałem - tuż po wejściu
- WARD009 - Korytarz pod ostrzałem - panel otwarty - przed umieszczeniem pierścieni
- WARD010 - Główna sala kontroli - tuż po wejściu; drzwi do korytarza zamknięte
- WARD011 - Główna sal kontroli - po powrocie ze spotkania z Szarymi; drzwi do sali z artefaktem zamknięte
- WARD012 - Szyb - po dotarciu do uszkodzonego robota
- WARD013 - Szyb - po dotarciu do kratki wentylacyjnej - przed jej otwarciem
- WARD014 - Główna sala kontroli - przed zmianą pól siłowych
- WARD015 - Szyb - po dotarciu do sprawnego robota
- WARD016 - Główna sala kontroli - przed wysłaniem robota z obrożą
- WARD017 - Sala operacyjna - przed zabraniem próbek krwi
- WARD018 - Laboratorium - przed badaniem próbek krwi
- WARD019 - Laboratorium - przed wchłonięciem biopojemnika
- WARD020 - Kostnica - przed pobraniem danych ze sfery
- WARD021 - Korytarz - przed wejściem do hangaru
- WARD022 - Hangar - przed zamknięciem kontenera
MARS - LUDZKA KOLONIA
- WARD023 - Lądowisku - tuż po przybyciu
- WARD024 - Toalety - przed rozmową z Brazylijczykiem
- WARD025 - Korytarz - tuż po pobiciu przez Rippera
- WARD026 - Kasyno - przed grą w black jacka
- WARD027 - Kasyno - po wygraniu połowy karty Pagera i karty do sypialni
- WARD028 - Kasyno - przed rozmową z Jessiką
- WARD029 - Kościół - przed rozmową z Kaznodzieją
- WARD030 - Hol przed kasynem - wiadomość o spotkaniu z Kaznodzieją
- WARD031 - Pokój Kaznodziei - przed rozmową
- WARD032 - Pokój Rity - przed rozmową
- WARD033 - Pokój Rity - przed przeszukaniem pustego pokoju
- WARD034 - Kasyno - po ataku Rippera na Rosę
- WARD035 - Kasyno - przed rozmową z Hakerem
- WARD036 - Hol przed kasynem - wiadomość od Rosy
- WARD037 - Kabina Slasha - przed otwarciem szafki
- WARD038 - Strefa sypialna - po zdobyciu drugiej połowy karty Pagera
- WARD039 - Kasyno - przed rozmową o naprawie karty Pagera
- WARD040 - Hol przed kasynem - wiadomość od Kaznodziei
- WARD041 - Kościół - przed wejściem do pokoju Kaznodziei (pułapka)
- WARD042 - Pokój Kaznodziei - po odzyskaniu przytomności
- WARD043 - Tajne pomieszczenie - tuż po wejściu
- WARD044 - Tajne pomieszczenie - przed obejrzeniem pamiętnika
MARS - MIASTO
- WARD045 - Wyjście z kanałów - przed wejściem do miasta
- WARD046 - Siedziba Frakcji - przed rozmową z Szarymi
MARS - LUDZKA KOLONIA
- WARD047 - Lądowisko - tuż po powrocie
- WARD048 - Sypialnia Brazylijczyka - po śmierci Rippera
- WARD049 - Hol przed kasynem - przed zastawieniem pułapki na Mashalla
- WARD050 - Biuro Marshalla - tuż po wejściu (sejf)
- WARD051 - Sypialnie - po uratowaniu Jessiki
- WARD052 - Pomieszczenie Kontrolerów - tuż po wejściu
- WARD053 - Lądowisko - po odzyskaniu biopojemnika
- WARD054 - Tajne pomieszczenie - przed oddaniem Ricie kryształu
- WARD055 - Biuro Marshalla - przed zabraniem pistoletu do implantów
- WARD056 - Kasyno - przed rozmową z Webberem o usunięciu implantu sygnałowego
- WARD057 - Kasyno - tuż po wydobyciu implantu
- WARD058 - Sypialna Walkera - przed otwarciem szafki
- WARD059 - Tajne pomieszczenie - przed rozmową z Ritą
- WARD060 - Kościół - przed przeszukaniem pokoju Kaznodziei
- WARD061 - Pokój Kaznodziei - przed obejrzeniem książek
- WARD062 - Pokój strażników - po wydobyciu PSI komunikatora
MARS - MIASTO
- WARD063 - Wyjście z kanałów - po rozmowie z Gowddelnem
- WARD064 - Doki - po rozmowie z Bloomem (Walker jako Reptoid)
GWIAZDOLOT
- WARD065 - Ładownia - tuż po przybyciu
- WARD066 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed otwarciem panelu kabiny hibernacyjnej
- WARD067 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed umieszczeniem y-mikrowtyku
- WARD068 - Ładownia - Bloom - przed wymianą ekwipunku
- WARD069 - Ładownia - po sygnale do hibernacji
- WARD070 - Żółty korytarz - Bloom - w drodze do komnaty hibernacyjnej
- WARD071 - Ładownia - Walker - przed obejrzeniem magazynu ze skrzyniami (początek pułapki)
- WARD072 - Ładownia - Walker - przed wydobyciem biopojemnika (cd. pułapki)
- WARD073 - Bezpieczny pokój - Walker - tuż po wejściu do pomieszczenia
- WARD074 - System podtrzymywania życia - Bloom - tuż po wejściu do pomieszczenia
- WARD075 - Komnata hibernacyjna - Bloom - przed drugim wejściem do kabiny hibernacyjnej
- WARD076 - Bezpieczny pokój - Walker - po pozbyciu się drugiego Reptoida
DRACO
- WARD077 - Święta Góra - tuż po wejściu do korytarza
- WARD078 - Plansza z kryształami - początek
- WARD079 - Plansza z kryształami - przed obejrzeniem zakończenia (górny kryształ)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz