Bardzo krótka i prosta przygodówka point and click z 2015, stworzona przez Szweda Niklasa Hallina. W grze wcielamy się w postać kobiety, która umarła i została przywrócona do życia jako mechaniczna lalka. Odtwarzamy jej przeszłość i pomagamy w zemście na szalonym naukowcu. Dużo dokumentów do czytania. Język gry - angielski. Strona domowa projektu
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (instrukcja w pobranym pliku)
- Belladonna zapisuje się w jednym pliku o nazwie bookmark01. Plik jest nadpisywany przy każdym wyjściu z gry.
- Wybrany plik bookmark01 należy skopiować do folderu:
- Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
2. Laboratorium - po otwarciu drzwi
3. Piwnica - po otwarciu drzwi
4. Korytarzyk przed schodami do piwnicy - po umieszczeniu zębatek
5. Hol - po zbadaniu ciała Wolframa
6. Oranżeria - po zbadaniu pomieszczenia
7. Gabinet - przed otruciem kota
8. Sypialnia - przed ożywieniem Belladonny
9. Piwnica - po odsłonięciu przejścia do grobowca
10. Grobowiec - przed roztrzaskaniem sarkofagu
11. Laboratorium - przed przekazaniem elementów Belladonnie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz