- Zapis w sekcji [autoexec] w pliku konfiguracyjnym DOSBox Options powinien wyglądać następująco:
mount e e:\ -t cdrom
mount c: c:\
e:
ice640
- Litery oznaczają: E napęd z płytą, C dysk twardy, na którym program ma utworzyć folder na zapisy gry.
Z PLIKÓW SKOPIOWANYCH NA DYSK TWARDY
- Grę można też uruchomić z plików skopiowanych z płyty do specjalnie utworzonego folderu.
- Tu folder jest na dysku C i nazywa się prisoner (C:\prisoner).
- By pominąć problem z sejwowaniem, zapis w sekcji [autoexec] w pliku konfiguracyjnym DOSBox Options powinien wyglądać następująco:
mount e c:\prisoner -t cdrom
mount c: c:\
e:
ice640
- Zamontowanie także innego dysku niż C (tu jest folder z plikami), powoduje, że program nie traktuje całego dysku jak płyty, na której nie można dokonać zapisu. Litera oznaczająca ten fikcyjny dysk (tutaj E) może być inna.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz