Elementy
punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla
realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności
punktowanych w innym zadaniu.
ROZDZIAŁ 1
KLATKA HOUDINIEGO
Wszystkie czynności są wykonywane w sypialni Sam w domu na Dread Hill.
- 5 p. – znajdź królika (obgryza kwiatek przy oknie)
- 6 p. – wyjmij z plecaka (przy łóżku) marchewkę i poidełko
- 3 p. – użyj marchwi na klatce z królikiem
- 2 p. – użyj poidełka na dzbanku z wodą (na stoliku nocnym)
- 3 p. – użyj poidełka z wodą na klatce z królikiem
---------------------------
19 punktów możliwych
POSIADŁOŚĆ DREAD HILL
Wszystkie czynności są wykonywane w domu na Dread Hill.
- 10 p. – wyjmij z plecaka talię kart, zapałki, portfel, scyzoryk, podręcznik sztuczek magicznych (sypialnia Sam)
- 3 p. – zbadaj portret kobiety (klatka schodowa)
- 2 p. – zbadaj kopertę na drzwiach piwnicy pod schodami (hol na parterze)
- 2 p. – zbadaj dyplomy na ścianie (salon na parterze)
- 2 p. – zbadaj zdjęcia pacjentów na stoliku za oparciem kanapy (salon na parterze)
- 3 p. – zbadaj tablicę informacyjną przy drzwiach do domu (na zewnątrz rezydencji)
- Premia w garażu
- 21 p. – po spotkaniu z panią Dalton porozmawiaj z nią na wszystkie tematy (kuchnia)
- 10 p. – weź kopertę z drzwi piwnicy (hol na parterze)
- 5 p. – po wzięciu koperty porozmawiaj z panią Dalton o telefonie (kuchnia)
- Premia w sypialni Sam
- 5 p. – użyj mapy
------------------------------
63 punkty możliwe
CENA ZDRAJCY
- Premia w sklepie magika
- 9 p. – porozmawiaj z Mefistofelesem po zbadaniu logo Klubu Dedala na automacie do gry (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
- 15 p. – wygraj w oczko (lewym przyciskiem automatu ustaw asa, prawy wciskaj do skutku) (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep/automat do gier)
- 2 p. – zabierz kartkę z zagadką Klubu Dedala (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep/automat do gier)
- Premia w sklepie magika
- 2 p. – zbadaj tablicę informacyjna przy drzwiach na wieżę Carfax (Centrum Oksfordu)
- 5 p. – po wejściu na wieżę zamknij drzwi (Centrum Oksfordu/szczyt wieży)
- 2 p. – zbadaj czerwone pudełko (Centrum Oksfordu/szczyt wieży)
- 5 p. – użyj zapałek na otworze w pudełku (Centrum Oksfordu/szczyt wieży/czerwone pudełko)
- 2 p. – zabierz fragment układanki i papier z herbem (Centrum Oksfordu/szczyt wieży/czerwone pudełko)
- 2 p. – zbadaj tablicę z herbami oksfordzkich kolegiów na ścianie budynku (Centrum Oksfordu)
- 5 p. – użyj papieru z herbem na tarczy Christ Church (szósty od góry w lewym rzędzie) (Centrum Oksfordu/tablica z herbami)
- 2 p. – zbadaj czarne pudełko ukryte w fontannie na dziedzińcu (Christ Church)
- 2 p. – na zbliżeniu pudełka weź kroplę wody z fontanny (Christ Church/czarne pudełko)
- 5 p. – użyj kropli wody na papierku lakmusowym na pokrywce pudełka (Christ Church/czarne pudełko)
- 2 p. – użyj logo klubu na pokrywce; weź fragment układanki (Christ Church/czarne pudełko)
- 2 p. – zbadaj kwiatową grządkę (przy dolnej krawędzi ekranu); rozgrzebuj do skutku kopczyk ziemi z wetkniętą chorągiewką (poniżej płaskorzeźby) (Christ Church/ogrody/grządka u dołu ekranu)
- 3 p. – weź podkładkę pod kufel; zdobędziesz też fragment układanki (Christ Church/ogrody/grządka u dołu ekranu)
-------------------------------
69 punktów możliwych
OWIECZKI DLA DOKTORA STYLESA
- 2 p. – porozmawiaj z dziewczyną i chłopakiem (Centrum Oksfordu/Queen Street)
- 10 p. – porozmawiaj z chłopakiem w czerwonym swetrze; zdobędziesz ulotkę dla studentów I roku (Centrum Oksfordu/Queen Street)
- Premia na Queen Street
- 17p. – porozmawiaj z Harvey’em Kindermanem; zdobędziesz zapasowa kasetę (St. Edmund Hall)
- 13 p. – użyj kursora magii na Lisie; wybierz sztuczkę Poszło z dymem; zastosuj trick z kasetą (obrazek pod tekstem) (St. Edmund Hall)
- 17 p. – porozmawiaj z Angelą Mulholland (St. Edmund Hall)
- 3 p. – wycisz sygnał w komórce Sam (wejdź w Menu> Opcje> ustaw Wycisz – wł)
- 2 p. – zbadaj telefon publiczny na ścianie obok ławki Angeli (St. Edmund Hall)
- 3 p. – użyj wyciszonej komórki Sam na plakietce z numerem telefonu publicznego (St. Edmund Hall/telefon publiczny)
- 13 p. – użyj kursora magii na Angeli; wybierz sztuczkę Medium telefoniczne; wykonaj trick z telefonem (obrazek pod tekstem) (St. Edmund Hall)
- 17p. – porozmawiaj z Heleną Beaugard (St. Edmund Hall)
- 2 p. – zagadnij Charlesa Ettingtona (pojawi się na dziedzińcu w trakcie rozmowy z Heleną) (St. Edmund Hall)
- 2p. – obejrzyj książkę na ławce obok Charlesa (St. Edmund Hall)
- 2 p. – obejrzyj list na ławce obok Charlesa (St. Edmund Hall)
- 9 p. – porozmawiaj z Charlesem Ettingtonem (St. Edmund Hall)
- 8 p. – użyj kursora magii na Charlesie; wybierz sztuczkę Złowroga poczta; zastosuj trick; zdobędziesz list do Charlesa (obrazek pod tekstem) (St. Edmund Hall)
- 5 p. – użyj koperty z listem do Charlesa na upuście pary (Centrum Oksfordu)
- 5 p. – zamień w liście do Charlesa zaproszenia na badania profilaktyczne na wizytówki reklamowe Stylesa (koperty dla nowej asystentki użyj na otwartym liście)
- 10 p. – użyj kursora magii na Charlesie; dokończ sztuczkę (obrazek pod tekstem) (St. Edmund Hall)
- 10 p. – po raz drugi porozmawiaj z Heleną (St. Edmund Hall)
------------------------------
150 punktów możliwych
ROZDZIAŁ 1 – PREMIA
- 2 p. – zbadaj motocykl Sam (Posiadłość Dread Hill/garaż)
- 3 p. – po rozmowie z panią Dalton wyjmij z plecaka zdjęcie rodziców (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam)
- 2p. – obejrzyj szyldu pubu Windy Dog (Centrum Oksfordu/Queen Street)
- 3 p. – obejrzyj któryś z przedmiotów w szafce przy wejściu w sklepie z akcesoriami dla magików (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
- 4 p. – po zdobyciu kartki z zagadką Klubu Dedala porozmawiaj z Mefistofelesem (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
14 punktów możliwych
Opis sztuczki Poszło z dymem:
1. Zapasowa kaseta do lewego rękawa.
2. Kaseta Lisy w prawą dłoń.
3. Zapasowa kaseta w lewą dłoń.
4. Kaseta Lisy w lewą dłoń.
5. Ikona królika.
6. Zapasowa kaseta w prawą dłoń.
7. Kaseta Lisy do lewego rękawa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz