Etykiety

Gray Matter

Elementy punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności punktowanych w innym zadaniu.

ROZDZIAŁ 2

DZIWNE ZDARZENIA NA TORZE HORSPATH
  • 5 p. – weź z blatu gazetę (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
  • 17 p. – porozmawiaj z Eddiem (Tor Horstpath)
  • 18 p. – po rozmowie z Eddiem porozmawiaj z Mefistofelesem (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • Premia na skrzyżowaniu przed wieżą Carfax
  • Premia w sypialni Sam (po kupnie kwiatów)
  • Premia w głównym laboratorium (po kupnie kwiatów)
--------------------------
40 punktów możliwych

CENA ZDRAJCY CZ. 2
8 p. – porozmawiaj z barmanem (Centrum Oksfordu/Queen Street/pub)
3 p. – zbadaj róg myśliwski (Centrum Oksfordu/Queen Street/pub)
4 p. – w zbliżeniu spróbuj zadąć w róg (użyj węższego końca) (Centrum Oksfordu/Queen Street/pub/róg)
6 p. – po nieudanej próbie zadęcia w róg znów porozmawiaj z barmanem; zdobędziesz ustnik do instrumentu (Centrum Oksfordu/Queen Street/pub)
13 p. – w zbliżeniu użyj ustnika na węższej części rogu; zdobędziesz pocztówkę (Centrum Oksfordu/Queen Street/pub/róg)
Premia po wejściu do katedry Christ Church
5 p. – użyj dźwigni na ścianie pod oknem (Christ Church/nawa katedry/ołtarz)
5 p. – po otwarciu pokrywy wyjmij z chrzcielnicy przed ołtarzem woreczek z fragmentem układanki (Christ Church/nawa katedry/ołtarz)
15 p. – złóż pięć fragmentów układanki w całość
25 p. – zbadaj budkę telefoniczną pod wieżą Carfax; wystukaj numer 583279 (JUDASZ); weź monetę (Centrum Oksfordu/budka telefoniczna)
---------------------------
84 punkty możliwe

SAM I DOWÓD TOŻSAMOŚCI
  • Możliwe do wykonania po rozmowie na dziedzińcu St. Edmund Hall.
  • 2 p. – z półki poniżej lady weź generator hałasów Trzask (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 8 p. – porozmawiaj z Heleną (Bodleian Library)
  • 12 p. – skomentuj zdjęcia w legitymacjach Heleny. (Nowa legitymacja – pozytywne komentarze do wyboru, licząc od góry: drugi i trzeci po lewej oraz drugi, trzeci i piąty po prawej. Stara legitymacja – negatywne komentarze do wyboru, licząc od góry: pierwszy, czwarty i piąty po lewej oraz pierwszy i czwarty po prawej.) (Bodleian Library)
  • 3 p. – użyj generatora hałasów na niszczarce dokumentów (Bodleian Library)
  • 13 p. – użyj kursora magii na Helenie; wybierz Sztuczkę ze zniszczonym i odtworzonym pierścieniem; wykonaj trick z niszczeniem (obrazek pod tekstem); zdobędziesz starą legitymację Heleny (Bodleian Library)
  • 3 p. – użyj legitymacji na bramce z kołowrotem (Bodleian Library)
--------------------------
41 punktów możliwych

SAM W ROLI LABORANTKI
4 p. – weź z biurka instrukcję Stylesa i list od Susan Whittier (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium)
10 p. – zbadaj szafkę na akta; uporządkuj alfabetycznie akta Stylesa (wyjatkowo publikację pod P)(Dread Hill House/piwnica/główne laboratorium)
2 p. – po uporządkowaniu dokumentów weź z szafki na akta potwierdzenie daru (pod Potwierdzenie…) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/szafka)
3 p. – porozmawiaj z Susan Whittier o potwierdzeniu daru (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
-------------------------
19 punktów możliwych

TAJEMNICZY DOKTOR STYLES
  • 2 p. – weź z półki przy automacie do gry tubkę ze sztuczną krwią (Centrum Oksfor-du/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 2 p. – weź z półek poniżej lady klej do charakteryzacji (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 2 p. – weź z półek poniżej lady sztuczny kciuk (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 2 p. – weź z półek poniżej lady magnes (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 3 p. – użyj mapy, wybierz lokację St. Edmund Hall; podczas rozmowy na dziedzińcu automatycznie zdobędziesz numery telefonów Heleny, Harvey’a i Charlesa (St. Edmund Hall)
  • 5 p. – po otwarciu bramki z kołowrotem porozmawiaj z bibliotekarką (Bodleian Library)
  • 8 p. – po rozmowie z bibliotekarką użyj terminala komputerowego (Bodleian Library)
  • 18 p. – przejrzyj materiały o Stylesie (1x10p i 4x2p) (Bodleian Library/terminal komputerowy)
  • Premia w kuchni pani Dalton (po przeczytaniu artykułu o wypadku)
  • 5 p. – po uporządkowaniu akt weź artykułu Stylesa (pod Niezwykłe moce…) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/szafka)
  • 5 p. – po uporządkowaniu akt weź artykułu Linkwellera (pod A) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/szafka)
  • 2 p. – po uporządkowaniu akt weź listę telefonów (pod Lista pracowników…) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/szafka)
  • 2 p. – wejdź do biura Susan (Radcliffe Infirmary)
  • 3 p. – porozmawiaj z Susan o Stylesie (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 23 p. – po oddaniu pokwitowania porozmawiaj z Susan o Headley’u; po wejściu do biura Headley’a porozmawiaj z nim (Radcliffe Infirmary/biuro administracji i gabinet Headley’a)
  • 9 p. – po wyjściu z gabinetu Headley’a porozmawiaj z Susan o planie eksperymentu, wrogach Stylesa i kawie dla Headley’a (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 3 p. – użyj kursora magii na Susan; wybierz sztuczkę Kubek bez dna (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 5 p. – zastosuj trick z filiżanką (obrazek pod tekstem); zdobędziesz klucz (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 3 p. – po zdobyciu klucza ponownie użyj kursora magii na Susan; wybierz sztuczkę Wyjątkowo paskudna, samolecząca się rana (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 4 p. – w inwentarzu użyj na sztucznym kciuku sztucznej krwi, a potem kleju do charakteryzacji
  • 5 p. – obejrzyj i schowaj apteczkę pierwszej pomocy (Radcliffe Infirmary/kuchnia dla pra-cowników)
  • 5 p. – po schowaniu apteczki i spreparowaniu kciuka ponownie użyj kursora magii na Susan; wykonaj sztuczkę z raną (obrazek pod tekstem) (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 10 p. – po wyjściu Susan użyj klucza na szafce z aktami; zdobędziesz plan eksperymentu (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 28 p. – użyj planu eksperymentu na kserokopiarce; porozmawiaj z Malikiem (Radcliffe Infirmary/biuro administracji i korytarz)
  • 2 p. – z szafki na akta weź kartę kondolencyjną (pod K) (możliwe po przeczytaniu w bibliotece artykułu o wypadku) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium)
  • 10 p. – w inwentarzu na liście telefonów użyj karty kondolencyjnej; wykreśl z listy telefonów wszystkie nazwiska oprócz Linkwellera i Stylesa
-------------------------
166 punktów możliwych

ROZDZIAŁ 2 – PREMIA
  • 3 p. – kup kwiaty na skrzyżowaniu przed wieżą Carfax (Centrum Oksfordu)
  • 8 p. – porozmawiaj z przewodnikiem (Christ Church/nawa katedry)
  • 3 p. – po zapoznaniu się z artykułem w bibliotece porozmawiaj z panią Dalton o wypadku (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
  • 3 p. – użyj kwiatów na szklance na nocnym stoliku (Posiadłość Draed Hill/sypialnia Sam)
  • 3 p. – użyj kwiatów na wazonie na biurku (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium)
--------------------------
20 punktów możliwych


Opis Sztuczki ze zniszczonym i odtworzonym pierścieniem:
1. Pilot w lewą dłoń.
2. Legitymacja w prawą dłoń.
3. Ikona manipulowania prawą ręką.
4. Ikona królika.
5. Ikona manipulowania lewą ręką.
6. Legitymacja do prawego rękawa.

Opis sztuczki Kubek bez dna:
1. Magnes w prawą dłoń.
2. Filiżanka w lewą dłoń.
3. Filiżanka w prawą dłoń.
4. Ikona manipulowania prawą ręką.
5. Ikona królika.
6. Klucz w lewą dłoń.
7. Klucz do lewego rękawa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz