Produkcja z 2006
argentyńskiego studia Nucleosys, założonego i kierowanego przez
Agustína Cordesa i
Alejandra Grazianiego. W grze wcielasz się w postać
Michaela Arthate - pisarza, który kupuje rezydencję na angielskiej
prowincji. Wraz z nim penetrujesz zakamarki starego domostwa i
odkrywasz szokującą tajemnicę rodziny Blackwoodów.
Wnętrze oranżerii odbite w szybie.
Las widziany spod drzwi krypty.
Dwa spośród kilku szkiców Leonarda
da Vinci, wykorzystanych w grze.
Minimalne wymagania sprzętowe
System | Windows |
Procesor | 800 MHz |
Pamięć RAM | 128 MB |
Grafika | 16 MB kompatybilna z OpenGL |
CD-ROM | 24x |
Dysk twardy | 350 MB |
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
- Zapisy są przeznaczone dla polskiej wersji językowej gry. Z innymi nie będą działać.
- W grze jest 10 slotów na zapisy. Po ich wykorzystaniu pliki się nadpisują.
- Pliki o nazwie scream.001 (i kolejnej numeracji) należy wklejać do folderu z grą (domyślnie: Program Files\Scratches).
- Żeby wyświetlić tytuł sejwu, należy wkleić tam dodatkowo plik scream.000.
- Paczka zawiera zapisy z następujących momentów gry:
- scream.001 - Ogród, sobota, 9am - tuż po przybyciu.
- scream.002 - Główny hall, sobota, 10am - po rozpakowaniu bagaży.
- scraem.003 - Ogród, sobota, 11am - przed znalezieniem notatki od elektryka.
- scream.004 - Mały korytarz, sobota, 12pm - przed zabraniem klucza do piwnicy.
- scream.005 - Jadalnia, sobota, 2pm - po radzie Jerry'ego, żeby szukać świec.
- scream.006 - Górny korytarz, sobota, 2pm - przed wejściem na strych (przeszukać zielony kuferek).
- scream.007 - Ogród, sobota, 4pm - przed próbą uruchomienia samochodu.
- scraem.008 - Salon, sobota, 5pm - przed przeczytaniem dziennika Miltona.
- scream.009 - Gabinet, sobota, 5pm - przed przeszukaniem biurka Blackwooda.
- scream.010 - Strych, sobota, 6pm - przed przeczytaniem artykułu z maja 1963.
- scream.001 - Główny hall, sobota, 6pm - przed odczytaniem znaków na kartce z pokoju służącej.
- scream.002 - Ogród, sobota, 6pm - przed wysłaniem listu do Barbary.
- scraem.003 - Pokój gościnny, sobota, 7pm - przed pójściem spać (kliknąć na łóżku).
- scream.004 - Pokój gościnny, niedziela, 12pm - noc pierwsza (wziąć stetoskop).
- scream.005 - Pokój gościnny, niedziela, 9am - drugiego dnia tuż po przebudzeniu.
- scream.006 - Główna sypialnia, niedziela, 9am - przed otwarciem sejfu.
- scream.007 - Górny korytarz, niedziela, 9am - przed wzięciem gazety i otwarciem drzwi pracowni na drugim piętrze.
- scraem.008 - Pokój z obrazami, niedziela, 10am - tuż po wejściu.
- scream.009 - Niekończony pokój, niedziela, 10am - tuż po wejściu.
- scream.010 - Górny korytarz, niedziela, 10am - przed wejściem na wieżę.
- scream.001 - Wieża, niedziela, 10am - przed zejściem po linie do zamurowanego pokoju.
- scream.002 - Pokój dziecięcy, niedziela, 11am - tuż po wejściu.
- scraem.003 - Strych, niedziela, 1pm - przed sprawdzeniem artykułu z sierpnia 1961.
- scream.004 - Galeria, niedziela, 2pm - przed odsunięciem szafki w pokoju z afrykańskimi eksponatami.
- scream.005 - Galeria, niedziela, 3pm - po odsłonięciu drzwi do schowka z maską.
- scream.006 - Składzik, niedziela, 4pm - przed zbadaniem maski i dokumentów.
- scream.007 - Główny hall, niedziela, 4pm - przed telefonem do Jerry'ego.
- scraem.008 - Pokój gościnny, niedziela, 5pm - przed próbą pisarską (użyć maszyny do pisania).
- scream.009 - Pokój gościnny, poniedziałek, 12pm - noc druga (pójść do schowka z maską).
- scream.010 - Piwnica, poniedziałek, 12pm - przed wejściem do pieca.
- scream.001 - Pokój gościnny, poniedziałek, 9am - trzeciego dnia tuż po przebudzeniu.
- scream.002 - Główny hall, poniedziałek, 10am - przed telefonem do banku.
- scraem.003 - Ogród, poniedziałek, 10am - przed wejściem do garażu (wziąć łom, śrubokręt i kombinerki).
- scream.004 - Ogród, poniedziałek, 10am - na tyłach domu przed wyprawą do grobowca.
- scream.005 - Krypta, poniedziałek, 10am - tuż po wejściu.
- scraem.006 - Krypta, poniedziałek, 10am - przed drugim rzutem kamieniem.
- scream.007 - Krypta, poniedziałek, 10am - po znalezieniu trumny Robina.
- scream.008 - Przedpokój, poniedziałek, 10am - przed rozmową z Jerrym o braku ciała w trumnie.
- scream.009 - Strych, poniedziałek, 10am - przed przeczytaniem artykułu z czerwca 1963.
- scream.010 - Główny hall, poniedziałek, 10am - przed rozmową z Williamem Baileyem.
- scream.001 - Piwnica, poniedziałek, 11am - przed odkręceniem zaworu na rurach wodociągowych.
- scream.002 - Szklarnia, poniedziałek, 11am - tuż po wejściu.
- scraem.003 - Szklarnia, poniedziałek, 11am - przed zabraniem łopaty.
- scream.004 - Wschodni ogród, poniedziałek, 11am - po dotarciu nad oczko wodne.
- scream.005 - Ogród, poniedziałek, 12pm - po powrocie z kluczem do szuflady.
- scream.006 - Gabinet, poniedziałek, 12pm - przed przeszukaniem zamkniętej szuflady w biurku Blackwooda.
- scream.007 - Północny ogród, poniedziałek, 1pm - przed wejściem do kaplicy.
- scraem.008 - Kaplica, poniedziałek, 1pm - przed zabraniem gwoździa z Biblii.
- scream.009 - Kaplica, poniedziałek, 2pm - przed wejściem do pomieszczenia pod ołtarzem.
- scream.010 - Ukryty pokój, poniedziałek, 2pm - po wejściu.
- scream.001 - Główny hall, poniedziałek, 2pm - po powrocie z kaplicy - przed rozmową z Jerrym.
- scream.002 - Ogród, poniedziałek, 3pm - przed wyjęciem akumulatora z samochodu.
- scraem.003 - Garaż, poniedziałek, 3pm - przed naładowaniem akumulatora.
- scream.004 - Pokój służącej, poniedziałek, 4pm - przed znalezieniem zdjęcia.
- scream.005 - Ogród, poniedziałek, 4pm - przed wykopaniem szczątków Catherine.
- scream.006 - Kuchnia, poniedziałek, 5pm - przed sproszkowaniem pazura i zęba.
- scream.007 - Warsztat, poniedziałek, 5pm - przed przygotowaniem amuletu.
- scraem.008 - Składzik, poniedziałek, 5pm - przed użyciem amuletu na masce.
- scream.009 - Salon, poniedziałek, 6pm - przed otwarciem przejścia w kominku.
- scream.010 - Jaskinia, poniedziałek, 6pm - tuż po wejściu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz