Etykiety

Scratches: Director's Cut

SCRATCHES: THE LAST VISIT
OPIS PRZEJŚCIA DODATKOWEGO ROZDZIAŁU

Żeby uruchomić program, w menu gry wciśnij przycisk New i wybierz Scratches: The Last Visit.

Jerry Carter odsiedział wyrok za fałszerstwo. Michael Arthate nigdy nie wrócił do rezydencji. Dom Blackwoodów pozostał bez gospodarza. Zrujnowany przez wandali czeka na rozbiórkę. Zbliżająca się data wyburzenia dworku ożywia stare plotki. Redakcja miejscowej gazety postanawia je sprawdzić. Wysyła do Blackwood Manor dziennikarza, który ma wszystko obejrzeć i napisać reportaż. W jego postać wcielasz się w tej odsłonie Scratches.

W rezydencji – parter i piwnice
  • Wejdź do rezydencji. Biblioteka jest w ogóle niedostępna. Do kuchni dostaniesz się po wykonaniu kilku czynności, jednak nie wejdziesz do służbówki. Schody ze służbowego korytarza na piętro są nieczynne na stałe.
  • Idź do saloniku na parterze. Przez odsunięty ruszt zejdź do piwnicy. Wejdź do legowiska.
  • Kliknij kursor lupy na czarnej wyrwie w murze, a potem na błyszczącym obiekcie. Spróbuj go wziąć (screen poniżej – kot broni zdobyczy).
Na zewnątrz
  • Wyjdź na podjazd z fontanną. Idź do garażu. Stań przed drzwiami, obróć się w prawo i spójrz pod nogi. Weź puszkę.
  • Obejdź fontannę. Podejdź do wodnego rozlewiska (to teren, gdzie niegdyś zbiegały się ścieżki do oranżerii i do kaplicy).
  • Na wodzie przy brzegu użyj pustej puszki – otrzymasz puszkę z wodą.
  • Podejdź do schodów do rezydencji. Kliknij kursor lupy na dziurze w ziemi.
  • W zbliżeniu użyj na niej puszki z wodą – bohater w ten sposób wypłoszy kota z legowiska.
  • Zanim wrócisz do domu, jeszcze raz nabierz wody – zdobędziesz drugą puszkę z wodą.

W rezydencji – parter i piwnice
  • Wejdź do rezydencji. Drogą przez kominek w saloniku dostań się do legowiska. Weź błyszczący przedmiot. To gałka do drzwi w kuchni.
  • Przejdź przez pomieszczenie z nieczynnym telefonem i jadalnię do służbowego holu. Na zamku w drzwiach kuchni użyj gałki. Wejdź do środka.
  • Idź do piwnicy z piecem. Wejdź w głąb pomieszczenia. Weź szmatkę, która leży na piecu nad jego drzwiczkami. Spod schodów zabierz butelkę płynu czyszczącego.

W rezydencji – piętro
  • Idź na piętro (użyj schodów w głównym holu). Możliwe jest obejrzenie pokoju gościnnego, afrykańskiej galerii i głównej sypialni (tu bohater skomentuje obecność talidomidu w szufladzie komody). Wejście na strych jest niedostępne.
  • Wejdź do łazienki (drzwi z witrażem). Podejdź do zabrudzonego okna. Otwórz inwentarz.
  • W inwentarzu użyj szmatki na puszce z wodą i na butelce płynu czyszczącego. Wilgotnej szmatki z płynem użyj na oknie – bohater będzie mógł się rozejrzeć w łazience
  • Odsuń zasłonę nad wanną. Kliknij kursor lupy na afrykańskiej masce na dnie wanny.
  • Wyjdź z łazienki. Idź w korytarzem w kierunku drzwi do pokoju gościnnego (2x prosto), a potem wróć do łazienki. Znów odsuń zasłonę nad wanną – obejrzysz zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz