Art of Murder: Klątwa Lalkarza powstała w 2009 w rzeszowskim studio City Interactive. W grze wcielamy się w postać Nicole Bonnet, agentki FBI, która rozwiązuje sprawę seryjnego mordercy, zostawiającego przy ciałach ofiar lalki w historycznych strojach.
Minimalne wymagania sprzętowe
System |
Windows XP/Vista
|
Procesor |
2.0 Ghz (Dual Core 1.6 GHz)
|
Pamięć RAM | 512 MB |
Grafika |
GeForce lub Radeon 64 MB zgodna z
DirectX 9
|
DVD-ROM | x4 |
Dźwięk |
zgodna z DirectX
|
Dysk twardy | 4 GB wolnej przestrzeni |
DirectX | DirectX 9 |
Inne | mysz, klawiatura |
Zapisy gry - pobierz (opis i instrukcja w pobranym pliku)
- Art of Murder: Klątwa Lalkarza zapisuje się domyślnie (Windows XP): C:\Documents and Settings\ Administrator\ Moje dokumenty\ Art of Murder - Klątwa Lalkarza.
- Sejwy zrobiono w następujących momentach gry:
15 KWIETNIA
16 KWIETNIA
- save0000/save0000.aom - Paryż - Sala baletowa - Na korytarzu przed rozmową z policjantem.
- save0001/save0001.aom - Paryż - Sala baletowa - Przed pobraniem materiału z okna.
- save0002/save0002.aom - Paryż - Hotel - Tuż po przybyciu.
- save0003/save0003.aom - Paryż - Hotel - Tuż przed podłączeniem laptopa.
- save0004/save0004.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Tuż po wejściu na klatkę schodową kamienicy.
- save0005/save0005.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed rozmową z sąsiadką - świadkiem.
- save0006/save0006.aom - Paryż - Hotel - Przed odebraniem listu od Jacka Dupree.
17 KWIETNIA
- save0007/save0007.aom - Paryż - Hotel - Tuż przed wejściem na zaplecze.
- save0008/save0008.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed wejściem do kamienicy.
- save0009/save0009.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - W mieszkaniu, przed potajemnym przeszukaniem.
- save0010/save0010.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Po otwarciu skrytki w ścianie (zapis automatyczny).
- save0011/save0011.aom - Paryż - Hotel - Tuż po powrocie z wyprawy.
18 KWIETNIA
- save0012/save0012.aom - Paryż - Moulin Rouge - Na ulicy, tuż po przybyciu.
- save0013/save0013.aom - Paryż - Moulin Rouge - Tuż po dostaniu sie do środka.
- save0014/save0014.aom - Paryż - Hotel - Przed rozmową z detektywem.
- save0015/save0015.aom - Paryż - Hotel - Po złożeniu i sklejeniu mapy.
- save0016/save0016.aom - Paryż - Dom Marca Taine'a - Przed przeszukaniem pierwszego pomieszczenia.
- save0017/save0017.aom - Paryż - Dom Marca Taine'a - Przed przeszukaniem drugiego pokoju.
19 KWIETNIA
- save0018/save0018.aom - Azarra - Warsztat samochodowy - Tuż po rozmowie z mechanikiem.
- save0019/save0019.aom - Azarra - Sklep - Po wygranej na automacie.
- save0020/save0020.aom - Azarra - Antykwariat - W ogródku na tyłach tuż po wejściu.
- save0021/save0021.aom - Azarra - Fontanna - Po zaznaczeniu miejsca przedziurawienia dętki.
- save0022/save0022.aom - Azarra - Antykwariat - Tuż po znalezieniu zwłok.
- save0023/save0023.aom - Azarra - Antykwariat - Po znalezieniu skrytki za sejfem.
20 KWIETNIA
- save0024/save0024.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Na ulicy tuż po przybyciu.
- save0025/save0025.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Przy bramie przed sforsowaniem muru.
- save0026/save0026.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu na teren posiadłości.
- save0027/save0027.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu do piwnicy.
- save0028/save0028.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Tuż po wejściu do biblioteki na piętrze.
- save0029/save0029.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - W bibliotece po ułożeniu mozaiki.
- save0030/save0030.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Pod murem posiadłości po uratowaniu przez Nica.
21 KWIETNIA
- save0031/save0031.aom - Hawana - Archiwum - Tuż po przybyciu.
- save0032/save0032.aom - Hawana - Archiwum - Tuż po wejściu (pierwsza wizyta).
- save0033/save0033.aom - Hawana - Hotel - Po uwięzieniu w windzie tajnego agenta.
22 KWIETNIA
- save0034/save0034.aom - Montoute - Hacjenda - Tuż po przybyciu.
- save0035/save0035.aom - Montoute - Osada - U szamanki tuż po wejściu.
- save0036/save0036.aom - Montoute - Osada - U szamanki po morderstwie.
23 KWIETNIA
- save0037/save0037.aom - Marsylia - Dom Louisa Carnota - Pod bramą tuż po powrocie z Kuby.
- save0038/save0038.aom - Paryż - Cmentarz - Przed bramą tuż po przybyciu.
- save0039/save0039.aom - Paryż - Dom Jacka Dupree - Przed wejściem do kamienicy w trakcie śledzenia bandyty.
- save0040/save0040.aom - Paryż - Cmentarz - Po rozmowie z Carnotem.
- save0041/save0041.aom - Paryż - Cmentarz - Tuż po otwarciu sarkofagu.
- save0042/save0042.aom - Paryż - Cmentarz - Po wejściu do katakumb.
Układanka w domu Carnota w Marsylii
podpowiedź do zagadki
Ponumeruj pola układanki od 1 do 16, zaczynając od góry od lewej (tak jak się czyta tekst – screen A). Kliknij kolejno pole numer:
- 8, 7, 11, 12, 8, 7, 11, 10, 6, 2,
- 3, 7, 6, 5, 1, 2, 3, 7, 6, 5,
- 1, 2, 3, 7, 6, 10, 9, 5, 6, 10,
- 14, 13, 9, 5, 6, 10, 9, 13, 14, 10,
- 6, 5, 9, 13, 14, 10, 11, 15, 16, 12,
- 11, 15, 14, 10, 11, 15, 16, 12, 11, 15, 14, 10.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz