Opublikowana w 2012 (część 1) przygodówka point-and-click z włoskiego studia Mad Orange. W grze wcielamy się w postać Jacka Del Nero - byłego policjanta, a obecnie prywatnego detektywa - który odkrywa prawdę o śmierci swojego dawnego kolegi. Przy okazji wikła się w rozgrywki między dwoma organizacjami, jednak istota ich działań w pierwszej części gry nie zostaje wyjaśniona. Język gry - polski (wydana przez IQ Publishing).
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Wideoporadniki - wybrane problemy
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Wideoporadniki - wybrane problemy
- Jak ominąć policjantów w porcie
- Jak złożyć drewnianą zabawkę
- Jak uruchomić podnośnik w stoczni Noaha
- Jak złożyć woskowy walec z gabinetu Zindlera
- Jak odszyfrować notatnik Marsettiego
Zapisy gry - pobierz
- W grze są 24 sloty na zapisy. Potem pliki można nadpisywać.
- Plik save000.dsv to zapis automatyczny z pierwszego slotu i plików o takiej nazwie nie ma w pobranej paczce. Są pliki od save001.dsv do save023.dsv.
- Pliki o nazwie save.dsv należy wklejać do folderu Face Noir w Moich Dokumentach.
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
FOLDER 1
- save001.dsv - Hotel - na ulicy przed hotelem - początek
- save002.dsv - Hotel - w recepcji przed rozmową
- save003.dsv - Hotel - po wejściu na piętro hotelu (podkręć termostat)
- save004.dsv - Hotel - tuż po wejściu w zaułek za hotelem (otwórz bramę)
- save005.dsv - Hotel - po wejściu na platformę naprzeciwko okna (zrób zdjęcie)
- save006.dsv - Hotel - na ulicy przed hotelem po zrobieniu zdjęcia (sprawdź samochód Del Nero)
- save007.dsv - Bar Grety - na ulicy przed wejściem do baru
- save008.dsv - Bar Grety - w środku przed wypłoszeniem Smileya.
- save009.dsv - Bar Grety - przed rozmową z Gretą (muzyka włączona, Smiley wyszedł)
- save010.dsv - Mieszkanie Del Nero - tuż po wejściu (odebrać telefon i włączyć światło)
- save011.dsv - Kamienica Del Nero - na korytarzu przed wyprawą do portu (w ekwipunku jest pistolet)
- save012.dsv - Postój taksówek - przed rozmową z taksówkarzem o kursie do portu
- save013.dsv - Port Melville - tuż po przybyciu
- save014.dsv - Posterunek policji - przed przesłuchaniem (zapukaj do drzwi, żeby kontynuować)
- save015.dsv - Posterunek policji - w recepcji po wpłaceniu kaucji (porozmawiaj z dyżurnym)
- save016.dsv - Posterunek policji - na piętrze przed rozmową z Victorią o kaucji
- save017.dsv - Posterunek policji - przed rozmową z taksówkarzem
- save018.dsv - Posterunek policji - w recepcji przed próbą odzyskania taksówki (porozmawiaj z dyżurnym)
- save019.dsv - Port Melville - tuż po przybyciu (druga wizyta)
- save020.dsv - Port Melville - po wjeściu na nabrzeże (wyłącz wajchą światło)
- save021.dsv - Port Melville - po przemknięciu za plecami policjantów (zejdź na pomost i przeszukaj ciało)
- save022.dsv - Port Melville - po otwarciu drzwi do stoczni Noaha (w stoczni użyj dorda)
- save023.dsv - Port Melville - w stoczni Noaha po wywabieniu dziewczynki zza skrzyń
FOLDER 2
- save001.dsv - Port Melville - w stoczni Noaha po stworzeniu prowizorycznego mostu
- save002.dsv - Port Melville - w stoczni Noaha po przejściu na drugą stronę doku
- save003.dsv - Bar Grety - na ulicy przed barem (zastukaj do drzwi)
- save004.dsv - Sean - Port Melville - tuż po przybyciu
- save005.dsv - Kamienica Del Nero - na korytarzu przed rozmową ze Slovanskim (daj mu pieniądze za czynsz)
- save006.dsv - Sean - Port Melville - ciąg dalszy
- save007.dsv - Mieszkanie Del Nero - po przebudzeniu
- save008.dsv - Bar Grety - po odjeździe Chona porozmawiać z Gretą
- save009.dsv - Posterunek policji - druga wizyta (idź na górę do Victorii)
- save010.dsv - Mieszkanie Del Nero - przed znalezieniem książki telefonicznej
- save011.dsv - Posterunek policji - po powrocie (dostać się do policyjnego archiwum)
- save012.dsv - Posterunek policji - w archiwum tuż po wejściu
- save013.dsv - Muzeum - na ulicy tuż po przybyciu
- save014.dsv - Muzeum - po dotarciu do działu islamskiego
- save015.dsv - Muzeum - w gabinecie Zindlera po sklejeniu woskowego cylindra
- save016.dsv - Posterunek policji - w archiwum przed odszukaniem akt Michelle Nicholas
- save017.dsv - Kamienica Del Nero - przed rozmową ze Slovanskim o Michelle Nicholas
- save018.dsv - Port Melville - tuż po przybyciu (porozmawiaj z zarządcą)
- save019.dsv - Port Melville - po powrocie z butelką fałszywego grogu
- save020.dsv - Mieszkanie Del Nero - przed znalezieniem adresu księgarni Little Peninsula
- save021.dsv - Little Peninsula - na ulicy tuż po przybyciu
- save022.dsv - Bar Grety - przed rozmową z Gretą o Marsettim
- save023.dsv - Mieszkanie Del Nero - odbierz telefon od Grety
FOLDER 3
- save001.dsv - Little Peninsula - dostać się do środka
- save002.dsv - Little Peninsula - po wejściu na piętro (porozmawiaj z ochroniarzem)
- save003.dsv - Mieszkanie Del Nero - przed wywołaniem zdjęć
- save004.dsv - Little Peninsula - po włamaniu się do biura Marsettiego (przeszukać)
- save005.dsv - Little Peninsula - otworzyć sejf
- save006.dsv - Little Peninsula - na dachu po wydostaniu się z biura Marsettiego
- save007.dsv - Kamienica Del Nero - przed rozmową ze Slovanskim o odszyfrowaniu notesu Marsettiego
- save008.dsv - Posterunek policji - na zewnątrz (porozmawiać z dyżurnym)
- save009.dsv - Sean - Stacja benzynowa - po przybyciu
- save010.dsv - Chinatown - w destylarni po przesłuchaniu (uwolnić się z więzów)
- save011.dsv - Chinatown - w tajnym przejściu tuż po wejściu
- save012.dsv - Chinatown - w kanałach po dojściu do uszkodzonego mostu
- save013.dsv - Lotnisko - tuż po przybyciu
- save014.dsv - Lotnisko - po unieszkodliwieniu Oskara
- save015.dsv - Sean - Muzeum - na ulicy tuż po przybyciu
- save016.dsv - Sean - Muzeum - wymknąć się Oskarowi
- save017.dsv - Lotnisko - po zamknięciu Jacka i Grety w wieży (użyj butli na drzwiach)
- save018.dsv - Nigdzie - przed rozmową z Seanem
- save019.dsv - Nigdzie - przed cofnięciem wskazówek zegara
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz