Wydana w 2012 mystopodobna przygodówka z Neebla Games. Wcielamy się w niej w anonimowego podróżnika, który trafia na wymarłą wyspę. Z listu powitalnego wynika, że jej mieszkańcy musieli ją opuścić, bo ich świat zaczął się rozpadać. Przyczyną tej destrukcji stały się sny dziecka śpiącego w świątyni. Musimy je obudzić, by powstrzymać proces niszczenia. Gra w języku angielskim, ale tekstu jest bardzo mało, a podpowiedziami do zagadek są obrazki.
Sterowanie:
- klawisze WSAD lub strzałki - ruch
- LPM - akcja
- klawisz spacji - podskok
- klawisz shift - przyspieszenie
- klawisz esc - wyjście do menu
Solucja w pliku pdf - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
- mapa centralnej części wyspy (jest fragmentem solucji)
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku)
- Pliki zapisują się w folderze, gdzie zainstalowała się gra ( domyślnie The Five Cores> Binaries >Win). W grze są trzy sloty na zapisy; potem pliki można nadpisać.
- Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
- HSLOT1 - Wyspa - po wejściu do groty i uaktywnieniu kryształu
- HSLOT2 - Jaskinia - przed wejściem na pomosty
- HSLOT3 - Jaskinia - Po odkręceniu zaworu gazu
- HSLOT1 - Jaskinia - po obejrzeniu wskazówki (książka)
- HSLOT2 - Jaskinia - przed ustawieniem dźwigni na platformach z kolumnami
- HSLOT3 - Jaskinia - przed dotknięciem uaktywnionego kryształu
- HSLOT1 - Wyspa - przed dotknięciem kryształu
- HSLOT2 - Odległa plaża - na tarasie budynku przed uruchomieniem platformy z czterema bolcami
- HSLOT3 - Odległa plaża - na plaży przed wysunięciem masztów
- HSLOT1 - Odległa plaża - na plaży przed obróceniem masztów
- HSLOT2 - Odległa plaża - w sali przed ustawieniem zegarów na balkonach
- HSLOT3 - Odległa plaża - w sali przed dotknięciem uaktywnionego kryształu
- HSLOT1 - Wyspa - w latarni przed pierwszym użyciem windy
- HSLOT2 - Wyspa - w latarni przed ustawieniem kul na balkonie
- HSLOT3 - Wyspa - w latarni po ustawieniu strzałek na kulach
- HSLOT1 - Wiszące wyspy - po zmianie koloru drzewa za pagodą
- HSLOT2 - Wiszące wyspy - po zmianie koloru drzewa na wyspie startowej
- HSLOT3 - Wiszące wyspy - w pagodzie przed dotknięciem uaktywnionego kryształu
- HSLOT1 - Wyspa - w pomieszczeniu ze wskazówką
- HSLOT2 - Wyspa - na plaży po otwarciu drzwi kulistej kabiny
- HSLOT3 - Bazaltowe platformy - po wyjściu z kulistej kabiny
- HSLOT1 - Bazaltowe platformy - przy organach po uaktywnieniu klawiszy
- HSLOT2 - Bazaltowe platformy - przed ustawieniem znaków aktywujących kryształ
- HSLOT3 - Bazaltowe platformy - przed dotknięciem uaktywnionego kryształu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz