Etykiety

Darkness Within 2: The Dark Lineage


Program stworzony w 2010 przez tureckie studio Zoetrope Interactive. Jest kontynuacją gry Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder. Tak jak w pierwszej części wcielamy się w postać Howarda Loreida, który bada tajemniczą przeszłość swojej rodziny. Strona domowa projektu

Minimalne wymagania sprzętowe:
  • Windows 2000/XP/Vista/7
  • Procesor 1,8 Ghz Intel Pentium lub podobny AMD, 512 MB RAM (1GB dla Windows Vista i 7)
  • karta grafiki 256 MB z wsparciem dla DirectX 9.0c ( Pixel Shader 3.0)
  • karta dźwiękowa, czytnik DVD-ROM 16x, mysz, klawiatura
  • DirectX 9.0c
Patch
Aktualizuje wersję gry z 1.01 do 1.02. Można go pobrać stąd.

Sterowanie - Dokumenty - Inwentarz - Umysł Howarda - zobacz

Solucje w pliku pdf
Do polskiej wersji językowej gry - zobacz / pobierz
Do angielskiej wersji językowej gry - zobacz pobierz

Elementy punktowane w grze - zobacz

Zapisy stanu gry

Darkness Within 2 save 1.01 - pobierz
  • Paczka przeznaczona dla wersji 1.01 gry, czyli angielskiej wersji językowej bez wgranego patcha 1.02.
  • Sejwy zapisują się w niej w folderze, w którym instaluje się gra.
  • Instrukcja i opis sejwów w pobranym folderze.
Darkness Within 2 save 1.02 - pobierz
  • Paczka przeznaczona dla wersji 1.02 gry. Sejwy zadziałają z angielską wersją językową po wgraniu do niej patcha 1.02 oraz z innymi wersjami językowymi - także polską.
  • Sejwy tej wersji instalują się domyślnie C:\Documents and Settings\Administrator\Moje dokumenty\Darkness Within 2 (przynajmniej tak jest w systemie WinXP).
  • Instrukcja i opis sejwów w pobranym folderze.

Paczki zawierają zapisy z następujących momentów gry:
FOLDER 1
  • savegame1/shot1 - Chatka - Tuż po przebudzeniu.
  • savegame2/shot2 - Chatka - Przed wejściem na strych.
  • savegame3/shot3 - Chatka - Przed wyjściem na zewnątrz.
  • savegame4/shot4 - Arkhamend - Na stacji kolejowej - tuż po przybyciu.
  • savegame5/shot5 - Arkhamend - Po wyjściu z tunelu stacji.
  • savegame6/shot6 - Arkhamend - Przed wejściem do gospody.
  • savegame7/shot7 - Arkhamend - W pokoju hotelowym - początek koszmaru o więźniu.
  • savegame8/shot8 - Arkhamend - W pokoju hotelowym - przed podsłuchaniem rozmowy.
  • savegame9/shot9 - Arkhamend - W gospodzie - rankiem przed rozmową z hotelarzem.
  • savegame10/shot10 - Arkhamend - W księgarni - tuż po wejściu.
  • savegame11/shot11 - Arkhamend - W księgarni - przed wejściem do piwnicy.
  • savegame12/shot12 - Arkhamend - W księgarni - po zdobyciu książki Recollections of the Past.
  • savegame13/shot13 - Arkhamend - W księgarni - po kupnie przedmiotów i mapy.
  • savegame14/shot14 - Old Building - W korytarzu - po przeszukaniu na zewnątrz i wejściu do budynku.
  • savegame15/shot15 - Old Building - W pracowni - po przeszukaniu pomieszczenia, a przed ułożeniem puzzli.
  • savegame16/shot16 - Old Building - W jadalni - tuż po znalezieniu ciała Dreadena.
  • savegame17/shot17 - Old Building - Na poddaszu - przed przeszukaniem pomieszczenia.
  • savegame18/shot18 - Old Building - W sypialni - przed przeszukaniem pomieszczenia.
  • savegame19/shot19 - Old Building - W sypialni - przed otwarciem szafy.
  • savegame20/shot20 - Old Building - W jadalni - po zdobyciu ubrania ochronnego, a przed wykonaniem mikstury ochronnej.
  • savegame21/shot21 - Old Building - W jadalni - przed zbadaniem śladów na podłodze.
  • savegame22/shot22 - Old Building - W ogrodzie - przed fotografowaniem kamieni.
  • savegame23/shot23 - Old Building - W ogrodzie - przed obejrzeniem znaków na kamieniach.
  • savegame24/shot24 - Old Building - W jadalni - po uruchomieniu windy do podziemi (kliknij na podłodze we wnęce).
  • savegame25/shot25 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do laboratorium z maszyną.
  • savegame26/shot26 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do krypty.
  • savegame27/shot27 - Old Building - Podziemia - przed wzięciem słoja z homunkulusem.
  • savegame28/shot28 - Old Building - Podziemia - w jaskini pod schodami (kliknij na zwłokach).
  • savegame29/shot29 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do magazynu z owadami na szafach.
  • savegame30/shot30 - Arkhamend - Księgarnia - przed rozmową o rozszyfrowaniu fragmentu o maszynie do przyzywania zmarłych.
  • savegame31/shot31 - Old Building - Podziemia - w laboratorium przed uruchomieniem fonografu.
  • savegame32/shot32 - Old Building - Podziemia - w laboratorium po wysłuchaniu nagrania, a przed załadowniem do maszyny kapsułek.
  • savegame33/shot33 - Old Building - Podziemia - w laboratorium tuż przed uruchomieniem maszyny (kliknij zielony guzik).
  • savegame34/shot34 - Arkhamend - W księgarni - przed oddaniem niemieckiej notatki, wizytą u Jacoba i w gospodzie.
  • savegame35/shot35 - Rezydencja - W ogrodzie - tuż po przybyciu.
  • savegame36/shot36 - Rezydencja - W piwnicy - tuż po dostaniu się do środka.
  • savegame37/shot37 - Rezydencja - W kuchni - tuż po wejściu.
  • savegame38/shot38 - Rezydencja - W pokoju Howarda - początek koszmaru z dzieciństwa.
  • savegame39/shot39 - Rezydencja - W gabinecie Nathanaela - przed przeszukaniem całego piętra.
  • savegame40/shot40 - Rezydencja - W holu - przed przeszukaniem parteru.
  • savegame41/shot41 - Rezydencja - W rodzinnym grobowcu - tuż po wejściu.
  • savegame42/shot42 - Rezydencja - W kuchni - przed wejściem do pokoju z rzeźbami.
  • savegame43/shot43 - Rezydencja - W pokoju Howarda - początek koszmaru ze szczurami.
  • savegame44/shot44 - Rezydencja - W drodze na parter - przed pierwszą rozmową z Nolderem.
  • savegame45/shot45 - Rezydencja - W piwnicy - przed zejściem do podziemi i drugą rozmową z Nolderem.
  • savegame46/shot46 - Arkhamend - W księgarni - przed dokonaniem odkrycia w piwnicy.
  • savegame47/shot47 - Arkhamend - Na rynku - przed wejściem do gospody i śledzeniem hien cmentarnych.
  • savegame48/shot48 - Arkhamend - W kanałach - tuż po zejściu.
  • savegame49/shot49 - Arkhamend - W domu opieki - tuż po dotarciu na miejsce.
  • savegame50/shot50 - Arkhamend - W domu opieki - przed wyruszeniem w drogę powrotną do miasteczka.
FOLDER 2
  • savegame1/shot1 - Arkhamend - W gospodzie - przed przeszukaniem pokoju Ingrid.
  • savegame2/shot2 - Arkhamend - W gospodzie - przed wejściem do pokoju Karla Paleo.
  • savegame3/shot3 - Rezydencja - W holu - przed ponownym przeszukaniem pokoju z rzeźbami i gabinetu Nathanaela.
  • savegame4/shot4 - Rezydencja - W ogrodzie - przed otwarciem studni.
  • savegame5/shot5 - Necropolis - W windzie - przed jej uruchomieniem.
  • savegame6/shot6 - Necropolis - W podwodnym korytarzu - tuż po opuszczeniu windy.
  • savegame7/shot7 - Necropolis - W sali tronowej - zapis dla wybrania zakończenia.
  • savegame8/shot8 - Rezultaty gry - brak dwóch ukrytych wskazówek.
Obrazki z błędów gry - zobacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz