Program stworzony w 2010 przez tureckie studio Zoetrope Interactive.
Jest kontynuacją gry Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder. Tak
jak w pierwszej części wcielamy się w postać Howarda Loreida, który bada
tajemniczą przeszłość swojej rodziny. Strona domowa projektu
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Windows 2000/XP/Vista/7
- Procesor 1,8 Ghz Intel Pentium lub podobny AMD, 512 MB RAM (1GB dla Windows Vista i 7)
- karta grafiki 256 MB z wsparciem dla DirectX 9.0c ( Pixel Shader 3.0)
- karta dźwiękowa, czytnik DVD-ROM 16x, mysz, klawiatura
- DirectX 9.0c
Patch
Aktualizuje wersję gry z 1.01 do 1.02. Można go pobrać stąd.Sterowanie - Dokumenty - Inwentarz - Umysł Howarda - zobacz
Solucje w pliku pdf
Do polskiej wersji językowej gry - zobacz / pobierzDo angielskiej wersji językowej gry - zobacz pobierz
Darkness Within 2 save 1.01 - pobierz
- Paczka przeznaczona dla wersji 1.01 gry, czyli angielskiej wersji językowej bez wgranego patcha 1.02.
- Sejwy zapisują się w niej w folderze, w którym instaluje się gra.
- Instrukcja i opis sejwów w pobranym folderze.
- Paczka przeznaczona dla wersji 1.02 gry. Sejwy zadziałają z angielską wersją językową po wgraniu do niej patcha 1.02 oraz z innymi wersjami językowymi - także polską.
- Sejwy tej wersji instalują się domyślnie C:\Documents and Settings\Administrator\Moje dokumenty\Darkness Within 2 (przynajmniej tak jest w systemie WinXP).
- Instrukcja i opis sejwów w pobranym folderze.
Paczki zawierają zapisy z następujących momentów gry:
FOLDER 1Obrazki z błędów gry - zobacz
FOLDER 2
- savegame1/shot1 - Chatka - Tuż po przebudzeniu.
- savegame2/shot2 - Chatka - Przed wejściem na strych.
- savegame3/shot3 - Chatka - Przed wyjściem na zewnątrz.
- savegame4/shot4 - Arkhamend - Na stacji kolejowej - tuż po przybyciu.
- savegame5/shot5 - Arkhamend - Po wyjściu z tunelu stacji.
- savegame6/shot6 - Arkhamend - Przed wejściem do gospody.
- savegame7/shot7 - Arkhamend - W pokoju hotelowym - początek koszmaru o więźniu.
- savegame8/shot8 - Arkhamend - W pokoju hotelowym - przed podsłuchaniem rozmowy.
- savegame9/shot9 - Arkhamend - W gospodzie - rankiem przed rozmową z hotelarzem.
- savegame10/shot10 - Arkhamend - W księgarni - tuż po wejściu.
- savegame11/shot11 - Arkhamend - W księgarni - przed wejściem do piwnicy.
- savegame12/shot12 - Arkhamend - W księgarni - po zdobyciu książki Recollections of the Past.
- savegame13/shot13 - Arkhamend - W księgarni - po kupnie przedmiotów i mapy.
- savegame14/shot14 - Old Building - W korytarzu - po przeszukaniu na zewnątrz i wejściu do budynku.
- savegame15/shot15 - Old Building - W pracowni - po przeszukaniu pomieszczenia, a przed ułożeniem puzzli.
- savegame16/shot16 - Old Building - W jadalni - tuż po znalezieniu ciała Dreadena.
- savegame17/shot17 - Old Building - Na poddaszu - przed przeszukaniem pomieszczenia.
- savegame18/shot18 - Old Building - W sypialni - przed przeszukaniem pomieszczenia.
- savegame19/shot19 - Old Building - W sypialni - przed otwarciem szafy.
- savegame20/shot20 - Old Building - W jadalni - po zdobyciu ubrania ochronnego, a przed wykonaniem mikstury ochronnej.
- savegame21/shot21 - Old Building - W jadalni - przed zbadaniem śladów na podłodze.
- savegame22/shot22 - Old Building - W ogrodzie - przed fotografowaniem kamieni.
- savegame23/shot23 - Old Building - W ogrodzie - przed obejrzeniem znaków na kamieniach.
- savegame24/shot24 - Old Building - W jadalni - po uruchomieniu windy do podziemi (kliknij na podłodze we wnęce).
- savegame25/shot25 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do laboratorium z maszyną.
- savegame26/shot26 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do krypty.
- savegame27/shot27 - Old Building - Podziemia - przed wzięciem słoja z homunkulusem.
- savegame28/shot28 - Old Building - Podziemia - w jaskini pod schodami (kliknij na zwłokach).
- savegame29/shot29 - Old Building - Podziemia - tuż po wejściu do magazynu z owadami na szafach.
- savegame30/shot30 - Arkhamend - Księgarnia - przed rozmową o rozszyfrowaniu fragmentu o maszynie do przyzywania zmarłych.
- savegame31/shot31 - Old Building - Podziemia - w laboratorium przed uruchomieniem fonografu.
- savegame32/shot32 - Old Building - Podziemia - w laboratorium po wysłuchaniu nagrania, a przed załadowniem do maszyny kapsułek.
- savegame33/shot33 - Old Building - Podziemia - w laboratorium tuż przed uruchomieniem maszyny (kliknij zielony guzik).
- savegame34/shot34 - Arkhamend - W księgarni - przed oddaniem niemieckiej notatki, wizytą u Jacoba i w gospodzie.
- savegame35/shot35 - Rezydencja - W ogrodzie - tuż po przybyciu.
- savegame36/shot36 - Rezydencja - W piwnicy - tuż po dostaniu się do środka.
- savegame37/shot37 - Rezydencja - W kuchni - tuż po wejściu.
- savegame38/shot38 - Rezydencja - W pokoju Howarda - początek koszmaru z dzieciństwa.
- savegame39/shot39 - Rezydencja - W gabinecie Nathanaela - przed przeszukaniem całego piętra.
- savegame40/shot40 - Rezydencja - W holu - przed przeszukaniem parteru.
- savegame41/shot41 - Rezydencja - W rodzinnym grobowcu - tuż po wejściu.
- savegame42/shot42 - Rezydencja - W kuchni - przed wejściem do pokoju z rzeźbami.
- savegame43/shot43 - Rezydencja - W pokoju Howarda - początek koszmaru ze szczurami.
- savegame44/shot44 - Rezydencja - W drodze na parter - przed pierwszą rozmową z Nolderem.
- savegame45/shot45 - Rezydencja - W piwnicy - przed zejściem do podziemi i drugą rozmową z Nolderem.
- savegame46/shot46 - Arkhamend - W księgarni - przed dokonaniem odkrycia w piwnicy.
- savegame47/shot47 - Arkhamend - Na rynku - przed wejściem do gospody i śledzeniem hien cmentarnych.
- savegame48/shot48 - Arkhamend - W kanałach - tuż po zejściu.
- savegame49/shot49 - Arkhamend - W domu opieki - tuż po dotarciu na miejsce.
- savegame50/shot50 - Arkhamend - W domu opieki - przed wyruszeniem w drogę powrotną do miasteczka.
- savegame1/shot1 - Arkhamend - W gospodzie - przed przeszukaniem pokoju Ingrid.
- savegame2/shot2 - Arkhamend - W gospodzie - przed wejściem do pokoju Karla Paleo.
- savegame3/shot3 - Rezydencja - W holu - przed ponownym przeszukaniem pokoju z rzeźbami i gabinetu Nathanaela.
- savegame4/shot4 - Rezydencja - W ogrodzie - przed otwarciem studni.
- savegame5/shot5 - Necropolis - W windzie - przed jej uruchomieniem.
- savegame6/shot6 - Necropolis - W podwodnym korytarzu - tuż po opuszczeniu windy.
- savegame7/shot7 - Necropolis - W sali tronowej - zapis dla wybrania zakończenia.
- savegame8/shot8 - Rezultaty gry - brak dwóch ukrytych wskazówek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz