Etykiety

Gray Matter

Elementy punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności punktowanych w innym zadaniu.

ROZDZIAŁ 4

C RAILER SWOLL
  • 0 p. – porozmawiaj z Mefistofelesem o pierwszej zagadce Klubu Dedala (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 0 p. – zbadaj automat do gry; wygraj w oczko (lewym przyciskiem automatu ustaw asa, prawy wciskaj do skutku) (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika/automat do gry)
  • 2 p. – weź kartkę z drugą zagadką (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika/automat do gry)
  • 0 p. – wejdź do sklepu Alicja w Krainie Czarów (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji)
  • Premia w sklepie
  • 2 p. – po zbadaniu stojaka na pocztówki weź mapę Londynu (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji/stojak)
  • Premia w sklepie
  • 2 p. – zbadaj figurę kota z Chesire (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji)
  • 10 p. – obejrzyj uśmiech kota; użyj kolejno zębów z literami SMILE (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji/figura kota)
  • 7 p. – ze skrytki weź fragment układanki i bilet do muzeum (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji/figura kota)
  • 2 p. – zbadaj jajo ptaka dodo (gablota po lewej) (Muzeum Uniwersyteckie)
  • 5 p. – otwórz drzwiczki gabloty; obróć jajo (Muzeum Uniwersyteckie/gablota)
  • 2 p. – weź jajo (Muzeum Uniwersyteckie/gablota)
  • 21 p. – użyj jaja na ławce (pośrodku, między figurami dinozaurów); weź zaproszenie do Hogwartu i fragment układanki (Muzeum Uniwersyteckie)
  • Premia w Bodelian Library (po zdobyciu zaproszenia)
  • Premia na dziedzińcu Christ Church (po rozmowie z bibliotekarką)
-------------------------------
53 punkty możliwe

COŚ BYŁO W WODZIE
  • 5 p. – weź gazetę z blatu (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
  • 5 p. – użyj legitymacji Heleny na woźnym w holu na parterze (St. Edmund Hall/hol)
  • 3 p. – zbadaj tablicę z nazwiskami mieszkańców (obok woźnego) (St. Edmund Hall/hol)
  • 0 p. – wejdź na basen (przejście w głębi holu) (St. Edmund Hall/hol)
  • 2 p. – zbadaj filtr (walec na brzegu basenu) (St. Edmund Hall/hol/basen)
  • 2 p. – obejrzyj wodę obok filtra (St. Edmund Hall/hol/basen/filtr)
  • 2 p. – weź zdjęcia purpurowej wody (ławka po lewej) (St. Edmund Hall/hol/basen)
  • 3 p. – porozmawiaj z basenowym o wodzie (St. Edmund Hall/hol/basen)
  • 3 p. – porozmawiaj z basenowym o systemie filtrującym (St. Edmund Hall/hol/basen)
  • 0 p. – wejdź na piętro (St. Edmund Hall/hol)
  • 3 p. – wejdź do pokoju 106 (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro)
  • 15 p. – porozmawiaj z Jeanie Smith (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 106)
--------------------------------
43 punkty możliwe

ZASTAWIANIE PUŁAPKI
  • 0 p. – zbadaj półkę przy wejściu (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 4 p. – weź błyskową pułapkę (w inwentarzu trzy elementy) (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 4 p. – połącz w inwentarzu magnezję i pojemnik pułapki, do zestawu dołącz linkę
  • 0 p. – wejdź do siłowni (w głębi holu na parterze) (St. Edmund Hall/hol)
  • 3 p. – użyj zmontowanej błyskowej pułapki na brązowych drzwiach (St. Edmund Hall/hol/siłownia)
  • 3 p. – użyj zmontowanej błyskowej pułapki na drzwiach wejściowych do sali (St. Edmund Hall/hol/siłownia)
  • 2 p. – obejrzyj tabliczkę z godzinami otwarcia siłowni (przy drzwiach wejściowych) (St. Edmund Hall/hol/siłownia)
-------------------------------
16 punktów możliwych

W KAŻDEJ GRUPIE JEST KTOŚ PODSTAWIONY
  • 5 p. – porozmawiaj z Mefistofelesem o wydarzeniach na basenie (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 0 p. – zbadaj półki pod ladą (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
  • 2 p. – weź generator hałasów Na pomoc (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika/półki pod ladą)
  • 2 p. – weź teleszpiega (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika/półki pod ladą)
  • 14 p. – porozmawiaj z Angelą (możliwe po rozmowie z Jeanie Smith); dostaniesz papierową wycinankę (Christ Church/nawa katedry)
  • 3 p. – porozmawiaj z Susan Whittier o Maliku (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 2 p. – zbadaj telefon na biurku Susan (Radcliffe Infirmary/biuro administracji)
  • 2 p. – użyj komórki Sam na numerze telefonu służbowego (Radcliffe Infirmary/biuro administracji/telefon służbowy)
  • 5 p. – po wyjściu na korytarz zadzwoń do Linkwellera (W komórce Sam wybierz Menu> Kontakty> Neurobiologia. Po połączeniu z automatyczną centralą wpisz z klawiatury komórki Sam 11. W rozmowie z Linkwellerem wybierz którąś z kwestii.)
  • 10 p. – użyj mikrofonu na telefonie na biurku Linkwellera (Radcliffe Infirmary/biuro Linkwellera)
  • 2 p. – obejrzyj i weź papier toaletowy (na stoliku w korytarzu przed pokojem Heleny) (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro)
  • 8 p. – przesuń wiadro przed pokojem Heleny; wejdziesz do środka i znajdziesz klucz (możli-we po rozmowie z Mefistofelesem o wypadkach w kampusie) (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro)
  • Premia w pokoju 102
  • 2 p. – zbadaj pudełko pod łóżkiem w pokoju Heleny (St. Edmund Hall/hol/pierwsze pię-tro/pokój 102)
  • 2 p. – obejrzyj kłódkę zamykającą pudełko (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102/pudełko)
  • Premia w pokoju 102
  • 5 p. – po obejrzeniu aparatu fotograficznego na biurku porozmawiaj z Heleną o nim; weźmiesz go (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
  • 0 p. – wejdź na drugie piętro (klatka schodowa w głębi korytarza) (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro)
  • Premia na korytarzu drugiego piętra
  • 0 p. – porozmawiaj z dyżurnym (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro)
  • 5 p. – użyj kursora magii na dyżurnym; wybierz sztuczkę Dziel i rządź (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro)
  • 10 p. – trzykrotnie wygraj w karty. (Wygrana zależy od właściwego rozpoczęcia gry. Jeśli na stole jest parzysta liczba kart, oddaj pierwszeństwo przeciwnikowi. Jeśli liczba kart jest nieparzysta, wybierz „Ja zacznę”. Potem kliknij dowolną kartę, która zostanie odłożona i będzie widoczna również w kopercie w dole ekranu. Dalej klikaj odkryte karty i potwierdzaj wybór w okienku – możesz próbować wszystkich, oprócz tej odłożonej. Po pierwszej wygranej wybierz następną partię i jeszcze jedną.) (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro)
  • 0 p. – wejdź do pokoju 204 (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro)
  • Premia w pokoju 204
  • 2 p. – zbadaj czasopismo na biurku Charlesa (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204)
  • 2 p. – obejrzyj okładkę czasopisma (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204/czasopismo na biurku)
  • 4 p. – zbadaj zdjęcie na nocnym stoliku (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204)
  • 3 p. – weź zdjęcie Charlesa (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204/zdjęcie)
  • 2 p. – użyj komórki Sam na kartce z numerem telefonu matki Charlesa (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204/zdjęcie)
  • 0 p. – wejdź na trzecie piętro (klatka schodowa w głębi korytarza) (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro)
  • 0 p. – spróbuj wejść do pokoju 302 (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 0 p. – rozmawiaj z dyżurnym, póki nie pojawi się kursor magii (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 5 p. – użyj kursora magii na dyżurnym; wybierz sztuczkę Tajemnica zamkniętego pokoju (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 2 p. – w inwentarzu użyj papieru toaletowego na generatorze wołania o pomoc (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 3 p. – owiniętego w papier generatora hałasów użyj na drzwiach pokoju 302 (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 0 p. – w inwentarzu użyj pilota generatora hałasu; dyżurny otworzy pokój Harvey’a i wejdzie do środka (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 5 p. – zbadaj drzwi pokoju 302 i przesuń dolną część zamka (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro/zamek)
  • 5 p. – po wyjściu dyżurnego wejdź do pokoju Harvey’a (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro)
  • 2 p. – zbadaj scenariusz na biurku Harvey’a (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro/pokój 302)
  • 5 p. – obejrzyj pierwszą stronę scenariusza (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro/pokój 302/scenariusz)
  • Premia w pokoju 302
  • Premia w pokoju 102 (po wzięciu zdjęcia i obejrzeniu scenariusza)
  • 0 p. – wróć do posiadłości Dread Hill, gdzie Sam zauważy na schodach kobietę w białej sukni (możliwe po rozmowie z Jeanie Smith) (Posiadłość Dread Hill/hol na parterze)
  • 3 p. – porozmawiaj ze Stylesem o incydentach w kampusie (możliwe po zbadaniu basenu) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium w głębi)
  • 3 p. – porozmawiaj ze Stylesem o Linkwellerze (możliwe po wizycie w biurze Linkwellera) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium w głębi)
  • 3 p. – porozmawiaj ze Stylesem o buncie owieczek (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium w głębi)
  • 3 p. – porozmawiaj ze Stylesem o uczestnikach eksperymentu (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium w głębi)
  • 10 p. – jeśli masz już w tym zadaniu 131 punktów, przenieś się do St. Edmund Hall; po ani-macji użyj kursora magii na którymś z uczestników eksperymentu; wybierz sztuczkę Misa z owocami (St. Edmund Hall)
-------------------------------------
141 punktów możliwych

ROZDZIAŁ 4 – PREMIA
  • 2 p. – zbadaj tablicę poświęconą Lewisowi Carrollowi (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji)
  • 2 p. – zbadaj stojak na pocztówki (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji)
  • 2 p. – zbadaj i obejrzyj plakat Szalonego Kapelusznika (Centrum Oksfordu/Queen Street/sklep Alicji/plakat)
  • 3 p. – porozmawiaj z bibliotekarką o Hogwarcie (możliwe po zdobyciu zaproszenia) (Bodleian Library)
  • 3 p. – spróbuj wejść do jadalni (sali filmowanej w Harrym Potterze) (po rozmowie z bibliotekarką) (Christ Church/dziedziniec)
  • 2 p. – obejrzyj szufladę biurka w pokoju Heleny (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
  • 3 p. – porozmawiaj z Heleną o Maliku (możliwe po rozmowie z Susan Whittier) (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
  • 3 p. – porozmawiaj z Heleną o Angeli (możliwe po rozmowie z Angelą w katedrze) (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
  • 2 p. – obejrzyj szufladę biurka w pokoju Charlesa (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 204)
  • 3 p. – zbadaj drzwi pokoju 202; obejrzyj zamek (2x dolną część) (St. Edmund Hall/hol/drugie piętro/pokój 202/zamek)
  • 2 p. – obejrzyj szpule z taśmami w pokoju Harvey’a (dolna półka regału) (St. Edmund Hall/hol/trzecie piętro/pokój 302)
  • 3 p. – porozmawiaj z Heleną o zdjęciu Charlesa (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
  • 3 p. – porozmawiaj z Heleną o scenariuszu Harvey’a (St. Edmund Hall/hol/pierwsze piętro/pokój 102)
-----------------------------
33 punkty możliwe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz