Elementy
punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla
realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności
punktowanych w innym zadaniu.
ROZDZIAŁ 5
PSI I UMYSŁ
- Premia w garderobie w sypialni Davida
- 6 p. – zbadaj miejsce do pracy pod ścianą po lewej (licznik roboczy) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium)
- 5 p. – obejrzyj litery na walcu RNG (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
- 6 p. – zbadaj białą tablicę na ścianie; pojawi się nowa lokacja (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium)
- 35 p. – użyj mapy; wybierz lokację Dom doktora Ramusskina; porozmawiaj z Ramusskinem (Dom doktora Ramusskina)
----------------------------
52 punkty możliwe
DZIEŃ W ŁÓDCE
- 10 p. – zbadaj akwarele, a potem obejrzyj któryś z obrazów na ścianie jadalni; pojawi się nowa lokacja; ten sam efekt da rozmowa z panią Dalton o ulubionych miejscach Laury (Posiadłość Dread Hill/ jadalnia lub kuchnia)
- 3 p. – zbadaj drzewo po prawej stronie mostu (Park Timmonsa/most)
- 5 p. – obejrzyj inicjały wycięte w korze (Park Timmonsa/most/drzewo po prawej)
- 10 p. – użyj kursora ręki na inicjałach w korze (Park Timmonsa/most/drzewo po prawej)
- 0 p. – przesuń planszę w lewo (klik przy lewej krawędzi ekranu) (Park Timmonsa/most)
- Premia przy moście
- Premia przy moście
- 0 p. – przejdź na plac zabaw (przy lewej krawędzi ekranu) (Park Timmonsa/most)
- 3 p. – obejrzyj sprzedawcę lodów (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 8 p. – porozmawiaj ze sprzedawcą lodów; kup lody (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 10 p. – w inwentarzu posmakuj lodów
- 0 p. – przejdź do ogrodu z gardeniami (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 3 p. – obejrzyj gardenię (Park Timmonsa/most/plac zabaw/gardenie)
- 5 p. – spróbuj wziąć gardenię (Park Timmonsa/most/plac zabaw/gardenie)
- 0 p. – wróć na plac zabaw za dziewczynką (Park Timmonsa/most/plac zabaw/gardenie)
- 32 p. – porozmawiaj z dziewczynką (z drzewa spadnie jabłko) (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 3 p. – weź dzikie jabłka (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 5 p. – użyj dzikich jabłek na dziewczynce (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 3 p. – weź gardenię (Park Timmonsa/most/plac zabaw)
- 10 p. – w inwentarzu powąchaj gardenię
- 0 p. – idź na przystań (Park Timmonsa/most)
- 13 p. – najpierw porozmawiaj z akordeonistą (usłyszysz melodię) (Park Timmonsa/most/przystań)
- 16 p. – porozmawiaj z człowiekiem wypożyczającym łódki (wypożyczysz łódkę) (Park Timmonsa/most/przystań)
--------------------------------------
139 punktów możliwych
CO SIĘ WYDARZYŁO DZIEŃ WCZEŚNIEJ
- 3 p. – zbadaj stary terminarz Davida na biurku (Posiadłość Dread Hill/piwnica/ prywatne la-boratorium)
- 5 p. – obejrzyj wpisy pod 21 października (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/terminarz)
- 3 p. – zbadaj tablicę na ścianie w kuchni (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
- 5 p. – obejrzyj wizytówkę Helborna (Posiadłość Dread Hill/kuchnia/tablica)
- 10 p. – użyj domowego telefonu ze stolika; pojawi się nowa lokacja (Posiadłość Dread Hill/hol na parterze)
- 35 p. – użyj mapy; wybierz lokację Gabinet Simona Helborna; w trakcie seansu hipnozy wybieraj odpowiedzi według uznania – David skoryguje błędy) (Gabinet Simona Helborna)
---------------------------------------
61 punktów możliwych
EKSPERYMENT
- Premia w prywatnym laboratorium
- 5 p. – użyj komputera w sali eksperymentu (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/ w głębi ekranu
- 5 p. – wybierz zapis Sesja 1, plusem na dole ekranu ustaw czas na 11:30, wciśnij kwadrat z 45 sekundą (Ten sam efekt osiągniesz, wybierając zapis: Sesja 2, 11:42, 30 s.) (Posiadłość Dread Hill/główne laboratorium w głębi ekranu/komputer w sali eksperymentu)
- 10 p. – porozmawiaj z panią Dalton o nieobecności Sam (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
--------------------------------------
20 punktów możliwych
ROZDZIAŁ 5 – PREMIA
- 5 p. – obejrzyj pusty pokrowiec na suknię Laury (Posiadłość Draed Hill/sypialnia Davida/garderoba)
- 2 p. – zbadaj drzewo po lewej stronie mostu (Park Timmonsa/most)
- 3 p. – obejrzyj znak wyryty w korze (Park Timmonsa/most/drzewo po lewej stronie mostu)
- 2 p. – zbadaj drzewo po lewej stronie ławki przy moście (Park Timmonsa/most)
- 3 p. – obejrzyj znak wyryty w korze (Park Timmonsa/most/drzewo po lewej stronie ławki)
- 5 p. – zbadaj komputer na biurku w prywatnym laboratorium; otwórz folder Moje pliki; otwórz plik Raport z eksperymentu nr 1 (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/komputer na biurku/folder Moje pliki)
--------------------------------------
20 punktów możliwych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz