Etykiety

Gray Matter

Elementy punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności punktowanych w innym zadaniu.

ROZDZIAŁ 3
Wszystkie czynności w tym rozdziale są wykonywane w posiadłości Dread Hill

TEN KAWAŁ ZŁOMU
  • 9 p. – porozmawiaj z panią Dalton o Sam (kuchnia)
  • 2 p. – obejrzyj motocykl Sam (na zewnątrz/garaż)
  • 6 p. – po obejrzeniu motocykla porozmawiaj z panią Dalton (kuchnia)
------------------
17 punktów możliwych

DUCHOWA OBECNOŚĆ
Premia w głównym laboratorium
3 p. – użyj klucza na drzwiach do prywatnego laboratorium (piwnica)
3 p. – zbadaj białą tablicę na ścianie (piwnica/prywatne laboratorium)
2 p. – zbadaj komputer na biurku (piwnica/prywatne laboratorium)
0 p. – otwórz folder Dzienniki video (piwnica/prywatne laboratorium/komputer na biurku)
10 p. – przejrzyj pliki video (5x2p) (piwnica/prywatne laboratorium/komputer/folder Dzienniki video)
12 p. – porozmawiaj z panią Dalton o niezwykłych zjawiskach i o Laurze (kuchnia)
Premia w prywatnym laboratorium (po rozmowie z panią Dalton)
3 p. – zbadaj lustro na ścianie obok wejścia do garderoby (sypialnia Davida)
2 p. – obejrzyj lustro (możliwe po rozmowie z panią Dalton) (sypialnia Dawida/lustro obok wejścia do garderoby)
-------------------
35 punktów możliwych

WSPOMNIENIA LETNIEJ NOCY
Zdecydowana większość poniższych czynności jest możliwa po zbadaniu białej tablicy na ścianie prywatnego laboratorium.
  • 3 p. – otwórz folder Organizator win (piwnica/prywatne laboratorium/komputer na biurku)
  • 10 p. – wytypuj ulubione wino Laury (wytrawne, 1972, czerwone, Loara) (piwnica/prywatne laboratorium/komputer na biurku/folder Organizator win)
  • 5 p. – po wytypowaniu wina zbadaj stojak na wina; posmakuj wina znad plakietki 94; weźmiesz butelkę (piwnica/stojak na wina w korytarzu)
  • 3 p. – zbadaj szafkę ze sprzętem hi-fi (jadalnia/szafka pod ścianą)
  • 5 p. – obejrzyj płyty leżące nad odtwarzaczem; weź płytę CD (jadalnia/szafka pod ścianą)
  • 3 p. – zbadaj pudełko na zdjęcia na biurku (salon na parterze)
  • 5 p. – obejrzyj zdjęcie chaty; weźmiesz je (salon na parterze/pudełko na biurku)
  • 3 p. – zbadaj szafkę z kosmetykami Laury (sypialnia Davida/łazienka)
  • 5 p. – powąchaj szampon Laury; weźmiesz go (sypialnia Davida/łazienka/szafka z kosmetykami)
  • Premia w garderobie
  • 2 p. – zbadaj komodę i otwórz dolną szufladę (sypialnia Davida/garderoba/komoda)
  • 5 p. – obejrzyj szlafrok Laury; przesuniesz go (sypialnia Davida/garderoba/dolna szuflada komody)
  • 5 p. – spod szlafroka weź kostium kąpielowy Laury (sypialnia Davida/garderoba/dolna szuflada komody)
  • Premia w garderobie
  • 3 p. – zbadaj panel komory na ścianie przy drzwiach (piwnica/prywatne laboratorium)
  • 3 p. – użyj szamponu na wlewie (piwnica/prywatne laboratorium/panel komory)
  • 3 p. – na klawiaturze panelu wciśnij przycisk CD; użyj płyty CD na otworze odtwarzacza (piwnica/prywatne laboratorium/panel komory)
  • 0 p. – wciśnij przycisk otwierania komory (piwnica/prywatne laboratorium/panel komory)
  • 10 p. – otwórz pokrywę komory; zaczniesz sesję (piwnica/prywatne laboratorium)
-------------------
73 punkty możliwe

PSI RAZ I DRUGI
  • 5 p. – po pierwszym użyciu klucza na drzwiach prywatnego laboratorium wróć do holu na parterze; weźmiesz przesyłkę od Ramusskina (piwnica/korytarz)
  • 3 p. – zbadaj miejsce do pracy (pod ścianą po lewej) (piwnica/prywatne laboratorium)
  • 3 p. – zbadaj list Ramusskina (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
  • 5 p. – zbadaj książkę PSI (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
  • 0 p. – użyj, potem obejrzyj urządzenie przysłane przez Ramusskina (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
  • 10 p. – na panelu urządzenia Ramusskina ustaw wskazane wartości (obrazek pod tekstem) (pole nad 0 – ustaw 99; pola nad 1-26 – zostaw bez zmian (%); pola nad 27-39 – ustaw 00 (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat/panel urządzenia)
  • 0 p. – użyj czerwonego przycisku na urządzeniu Ramusskina; częściowo wyczyścisz walce (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
  • 0 p. – wyjdź ze zbliżenia warsztatu; poczekaj na pojawienie się liter na walcu (to wyłącznie kwestia czasu) (piwnica/prywatne laboratorium)
  • 6 p. – zbadaj walec; obejrzyj którąś z liter (piwnica/prywatne laboratorium/warsztat)
--------------------
32 punkty możliwe

WIADOMOŚĆ OD LAURY
Zadanie możliwe do wykonania po sesji wspomnień w zbiorniku w prywatnym laboratorium.
  • 5 p. – zbadaj tablicę i obejrzyj wizytówkę inspektora (kuchnia/tablica na ścianie)
  • 3 p. – użyj domowego telefonu ze stolika (hol na parterze)
  • 5 p. – porozmawiaj z inspektorem (hol na parterze)
  • 5 p. – obejrzyj zdjęcie z przyjęcia; weźmiesz je (salon/pudełko na biurku)
  • 3 p. – użyj zdjęcia z przyjęcia na skanerze na biurku (piwnica/prywatne laboratorium)
  • 0 p. – użyj ikony Skanuj i Edytuj (piwnica/prywatne laboratorium/komputer/folder Skanuj)
  • 15 p. – użyj ikony Kolor, Wyostrz, Kontrast do edycji zdjęcia (3x5p) (piwnica/prywatne laboratorium/komputer/folder Skanuj)
-------------------
36 możliwych

ROZDZIAŁ 3 – PREMIA
  • 4 p. – otwórz dwie górne szuflady komody (sypialnia Davida/garderoba)
  • 2 p. – obejrzyj suknię Laury (sypialnia Davida/garderoba)
  • 2 p. – zbadaj szafkę na akta uporządkowane przez Sam (piwnica/główne laboratorium)
  • 3 p. – zbadaj białą tablicę na ścianie (możliwe po rozmowie z panią Dalton) (piwnica/prywatne laboratorium)
-------------------
11 punktów możliwych




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz