Elementy
punktowane w grze są zestawione w rozdziałach według zadań. Często dla
realizacji jednego zadania konieczne jest wykonanie czynności
punktowanych w innym zadaniu.
ROZDZIAŁ 7
TERROR W JADALNI
- 3 p. – uzyskasz automatycznie po animacji (Posiadłość Dread Hill/na zewnątrz)
- 0 p. – w holu St. Edmund Hall przesuń planszę w prawo (klik przy prawej krawędzi ekranu); użyj drzwi naprzeciwko stanowiska strażnika (St. Edmund Hall/hol)
- 15 p. – w jadalni zgadnij komisarza Paisera; porozmawiaj z nim (5x3p) (St. Edmund Hall/hol/jadalnia)
- 5 p. – zbadaj otwór w ścianie (między obrazami po prawej) (St. Edmund Hall/hol/jadalnia)
- 10 p. – użyj dysku na otworze (St. Edmund Hall/hol/jadalnia/otwór w ścianie)
--------------------------------------
33 punkty możliwe
PODEJRZENIA WOBEC SAMANTHY
- 3 p. – po wizycie w zdemolowanej jadalni wróć do holu St. Edmund Hall; David automatycznie porozmawia z Angelą (St. Edmund Hall/hol na parterze)
- 5 p. – porozmawiaj ze strażnikiem o Sam (St. Edmund Hall/hol na parterze)
- 3 p. – użyj mapy; wybierz Posiadłość Dread Hill i idź do sypialni Sam, gdzie David złapie królika (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam)
- 5 p. – obejrzyj szufladę (stolik nocny od strony drzwi); David znajdzie legitymację Heleny (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam)
- 5 p. – w zbliżeniu obejrzyj legitymację Heleny; David zauważy podmienione zdjęcie
- 3 p. – zbadaj plecak Sam (w nogach łóżka) (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam)
- 5 p. – weź z plecaka list z wydziału opieki społecznej (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam/plecak)
- Premia w plecaku Sam
- 5 p. – użyj telefonu domowego; David zadzwoni do opieki społecznej (Posiadłość Dread Hill/hol na parterze)
- Premia w sypialni Sam (po telefonie)
- 5 p. – porozmawiaj z panią Dalton o przybyciu Sam do rezydencji (Posiadłość Dread Hill/kuchnia)
--------------------------------------
39 punktów możliwych
GDZIE ONA SIĘ PODZIEWA
Możliwe po śledztwie w sprawie przeszłości Sam.
- 6 p. – użyj mapy; wybierz St. Edmund Hall; David automatycznie odbędzie dwie rozmowy, po których pojawi się na mapie Centrum Oksfordu (St. Edmund Hall)
- 2 p. – zbadaj plakat przyklejony do szyby wystawowej w sklepie magika (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika)
- 5 p. – obejrzyj plakat Lady Byron, a potem weź go (Centrum Oksfordu/Cornmarket Street/sklep magika/wystawa)
- 8 p. – porozmawiaj z komisarzem Paiserem; David zdobędzie zastrzeżony adres (St. Edmund Hall/hol/jadalnia)
---------------------------------------
21 punktów możliwych
W LABORATORIUM
- 5 p. – po zbadaniu licznika roboczego (blat po lewej) obejrzyj litery na walcu RNG (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/licznik roboczy)
- 3 p. – zbadaj komputer na biurku (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium)
- 3 p. – otwórz folder Moje pliki (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/komputer na biurku)
- 5 p. – otwórz publikację Moc mózgu (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/komputer/folder Moje pliki)
- 3 p. – kliknij ikonę Drukuj (nad tekstem publikacji); weźmiesz diagram mózgu (Posiadłość Dread Hill/piwnica/prywatne laboratorium/komputer/folder Moje pliki/Moc mózgu)
- 6 p. – użyj komputera w głównym laboratorium (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/w głębi)
- 17 p. – wybierz zapis Sesja 3, plusem u dołu ekranu ustaw czas na 11:30, wciśnij kwadrat z 30 sekundą; wybierz skan mózgu Angeli (11p+6p) (Ten sam efekt daje Sesja 4, 4:30, 45s, Angela) (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/komputer w głębi)
- 5 p. – na skanie mózgu Angeli użyj diagramu mózgu (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/komputer w głębi/skan Angeli)
- 10 p. – obejrzyj diagram mózgu nałożony na skan mózgu Angeli (Posiadłość Dread Hill/piwnica/główne laboratorium/komputer w głębi/skan Angeli/diagram mózgu)
------------------------------------------
57 punktów możliwych
ZAMKNIĘCIE ROZDZIAŁU 7
Jeśli masz wykonane wszystkie konieczne czynności (100% Suma), na mapie pojawi się lokacja Klub Dedala. Przenieś się tam:
- Na ulicy użyj drzwi do publicznego baru klubu (niepozorne drzwi blisko lewej krawędzi ekranu).
- Na błaźnie, który się pojawi w drzwiach, użyj plakatu Lady Byron.
ROZDZIAŁ 7 – PREMIA
- 3 p. – w plecaku Sam obejrzyj książkę Frankenstein (możliwe po automatycznej rozmowie z Angelą w holu St. Edmund Hall) (Posiadłość Draed Hill/sypialnia Sam)
- 3 p. – po telefonie do opieki społecznej obejrzyj zdjęcie rodziców Sam (Posiadłość Dread Hill/sypialnia Sam)
---------------------------------
6 punktów możliwych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz