Etykiety

Scratches: Director's Cut


Scratches: Director's Cut z 2007 roku to ulepszona i nieco rozszerzona wersja klasycznych Scratches (nie została wydana w polskiej wersji językowej).

Płyta ze Scratches: Director’s Cut zawiera dwie gry, które można uruchamiać niezależnie od siebie. W menu płyty należy wybrać przycisk New, a następnie wybrany tytuł:

  • Scratches: Director’s Cut – w stosunku do wersji podstawowej oferuje poprawioną grafikę, pamiętnik głównego bohatera i alternatywne zakończenie (tu konieczny jest patch). Sejwy Scratches: Director's Cut nie działają z wcześniejszą, klasyczną wersją Scratches (i na odwrót).
  • Scratches: The Last Visit – to dodatkowy rozdział, zamykający historię Blackwoodów. Można go uruchomić bez grania w pierwszą część.
Dwa zakończenia gry - Patch - zobacz
Dodatkowy rozdział - The Last Visit - zobacz
Solucja w pliku pdf  - zobacz / pobierz
Zapisy gry - pobierz (opis w pobranym pliku) 
  • Sejwy przeznaczone wyłącznie do wersji Director's Cut.
  • W Windows XP pliki zapisuja się w folderze instalacyjnym gry - domyślnie C:\Program Files\ Scratches Director's Cut.
  • Sejwy zrobione w następujących momentach gry:
W FOLDERZE SDC 1 - DZIEŃ PIERWSZY
  • scream.001 - Dziewiąta (9am) - w ogrodzie po przyjeździe.
  • scream.002 - Dziesiąta (10am) - w pokoju gościnnym po rozpakowaniu.
  • scream.003 - Jedenasta (11am) - w holu na parterze po zawiadomieniu o braku światła.
  • scream.004 - Dwunasta (12pm) - przed bramą po przeczytaniu wiadomości od elektryka.
  • scream.005 - Dwunasta (12pm) - w piwnicy po sprawdzeniu bezpieczników.
  • scream.006 - Czternasta (2pm) - na strychu po próbie szukania świec.
  • scream.007 - Szesnasta (4pm) - w ogrodzie po próbie uruchomienia samochodu.
  • scream.008 - Siedemnasta (5pm) - w pokoju z telefonem przed przygotowaniem listu do Barbary.
  • scream.009 - Osiemnasta (6pm) - w holu na parterze przed rozmową o sejfie i poprzednich mieszkańcach.
  • scream.010 - Dziewiętnasta (7pm) - w pokoju gościnnym przed pójściem spać.
W FOLDERZE SDC 2 - DZIEŃ DRUGI
  • scream.001 - Dziewiąta (9am) - w pokoju gościnnym po obudzeniu.
  • scream.002 - Dziewiąta (9am) - w głównej sypialni przed otwarciem sejfu.
  • scream.003 - Dziewiąta (9am) - na strychu przed wejściem do pracowni z obrazami.
  • scream.004 - Dziesiąta (10am) - w holu na piętrze przed zdarciem tapety.
  • scream.005 - Jedenasta (11am) - w afrykańskiej galerii przed wejściem do schowka.
  • scream.006 - Dwunasta (12pm) - na strychu przed zejściem do zamurowanego pokoju.
  • scream.007 - Trzynasta (1pm) - w pokoju dziecinnym po wejściu.
  • scream.008 - Szesnasta (4pm) - na strychu po przeczytaniu artykułu.
  • scream.009 - Siedemnasta (5pm) - w pokoju gościnnym po udanej próbie pisania powieści.
  • scream.010 - Osiemnasta (6pm) - w pokoju gościnnym przed pójściem spać.
W FOLDERZE SDC 3 - NOC 2 - DZIEŃ TRZECI część 1
  • scream.001 - Północ (12am) - w piwnicy przed wejściem do pieca. 
  • scream.002 - Dziewiąta (9am) - w pokoju gościnnym po przebudzeniu.
  • scream.003 - Dziesiąta (10am) - w pokoju z telefonem przed rozmową z bankiem.
  • scream.004 - Dziesiąta (10am) - przed wejściem do garażu.
  • scream.005 - Dziesiąta (10am) - przed grobowcem.
  • scream.006 - Dziesiąta (10am) - w pokoju z telefonem przed rozmową z Jerrym.
  • scream.007 - Dziesiata (10am) - w holu na parterze przed rozmowa z Baileyem.
  • scream.008 - Jedenasta (11am) - przed oranżerią.
  • scream.009 - Jedenasta (11am) - w oranżerii po zdobyciu łopaty.
  • scream.010 - Jedenasta (11am) - w drodze do oczka wodnego.
W FOLDERZE SDC 4 - DZIEŃ TRZECI część 2
  • scream.001 - Trzynasta (1pm) - w bibliotece po otworzeniu pudełka.
  • scream.002 - Trzynasta (1pm) - przed kaplicą.
  • scream.003 - Czternasta (2pm) - w kaplicy przed wejściem do podziemi.
  • scream.004 - Piętnasta (3pm) - w ogrodzie po przeczytaniu nakazu eksmisji.
  • scream.005 - Szesnasta (4pm) - w służbówce po obejrzeniu zdjęcia.
  • scream.006 - Szesnasta (4pm) - po znalezieniu szczątków Catherine.
  • scream.007 - Siedemnasta (5pm) - w kuchni przed zmieleniem zęba i pazura.
  • scream.008 - Siedemnasta (5pm) - na strychu przed sporządzeniem amuletu.
  • scream.009 - Osiemnasta (6pm) - w saloniku przed odsunięciem rusztu - I zakończenie.
  • scream.010 - Osiemnasta (6pm) - w saloniku przed odsunięciem rusztu - II zakończenie.
W FOLDERZE SDC 5 - THE LAST VISIT
  • scream.001 - W ogrodzie - po przyjeździe.
  • scream.002 - W legowisku - przed próbą wzięcia błyszczącego przedmiotu.
  • scream.003 - W ogrodzie - przed wypłoszeniem kota.
  • scream.004 - W piwnicy - po wejściu.
  • scream.005 - W łazience - przed czyszczeniem okna.
  • scream.006 - W łazience - przed odsunięciem zasłony - zakończenie.
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz