Schodząc w głąb studni w Białej Wieży, trafisz do
pomieszczenia technicznego w kanałach. Na razie dostępna jest część podziemi i
jedno wyjście na powierzchnię (niebieska kropka na screenie poniżej). Jednak żeby cokolwiek zrobić, najpierw potrzebujesz
plecaka ukrytego w jednym z korytarzy.
3. Plecak z wyposażeniem w
kanałach
Mapa dostępnych korytarzy (screen 5) została zorientowana
zgodnie z kierunkiem poruszania się (w górę ekranu).
Idź do bramy zabezpieczonej alarmem:
- 4x prosto.
- Obrót o 90 stopni w lewo.
- 2x prosto.
- Obrót o 90 stopni w prawo.
- 6x prosto.
Dezaktywacja
alarmu to dość ryzykowne przedsięwzięcie.
Żeby wyłączyć alarm i otworzyć przejście:
- Jeśli sfotografujesz śluzę (nie musisz), e-mailem otrzymasz podpowiedź.
- Kliknij zieloną puszkę na kracie bramy u góry (screen 6) – wyświetlisz jej zbliżenie.
- Z prawej kieszeni wyjmij narzędzie wielofunkcyjne i upuść je na ekranie.
- Kliknij dolny prawy koniec narzędzia, a potem ikonę potwierdzenia w prawym górnym rogu ekranu (screen 7) – bohater otworzy puszkę.
- Z prawej kieszeni wyjmij gumę do żucia i upuść ją na otwartej puszce (po lewej stronie) – Raven odizoluje blaszki w urządzeniu alarmowym.
- Wyjdź ze zbliżenia, zamykając puszkę (lub zieloną strzałką przy krawędzi ekranu). Obróć się o 90 stopni w lewo.
- Kliknij skrzynkę wiszącą na ścianie i w zbliżeniu wciśnij na niej zielony przycisk (screen 8).
- Przeciśnij się przez otwór w dolnej części zakratowanej śluzy.
Gdy staniesz za kratą, idź 1x prosto – nie więcej – i
obróć się w prawo. Kliknij na wnęce z plecakiem (screen 9).
Zawartość plecaka – repliki klejnotów
koronnych i elementy wyposażenia
– automatycznie znajdzie się w prawej kieszeni.
Wśród zdobytych przedmiotów jest klucz do krat, dzięki
któremu Raven może otwierać przejścia do niedostępnych dotąd korytarzy
(otwieranie krat odbywa się automatycznie). Możesz więc (nie musisz) zwiedzić
kanały i poprzez nie wejść do niektórych budowli na powierzchni. Możesz też od
razu przystąpić do dalszej części misji.
4. Mapy
Na screenie 10 znajduje się schemat ułatwiający poruszanie
się w kanałach.
Mapa kanałów jest zorientowana według kierunków
geograficznych, więc rozmieszczenie włazów w podziemnych korytarzach w
przybliżeniu odpowiada położeniu budynków na ekranie GPS Ravena. Dla orientacji
– na screenie 11 mapa kompleksu Tower, złożona z fragmentów ekraniku GPS.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz