Etykiety

Kanały

Schodząc w głąb studni w Białej Wieży, trafisz do pomieszczenia technicznego w kanałach. Na razie dostępna jest część podziemi i jedno wyjście na powierzchnię (niebieska kropka na screenie poniżej). Jednak  żeby cokolwiek zrobić, najpierw potrzebujesz plecaka ukrytego w jednym z korytarzy.

3. Plecak z wyposażeniem w kanałach

Mapa dostępnych korytarzy (screen 5) została zorientowana zgodnie z kierunkiem poruszania się (w górę ekranu).


Idź do bramy zabezpieczonej alarmem:
  • 4x prosto.
  • Obrót o 90 stopni w lewo.
  • 2x prosto.
  • Obrót o 90 stopni w prawo.
  • 6x prosto.
Dezaktywacja alarmu to dość ryzykowne przedsięwzięcie.

Żeby wyłączyć alarm i otworzyć przejście:
  • Jeśli sfotografujesz śluzę (nie musisz), e-mailem otrzymasz podpowiedź.
  • Kliknij zieloną puszkę na kracie bramy u góry (screen 6) – wyświetlisz jej zbliżenie.

  • Z prawej kieszeni wyjmij narzędzie wielofunkcyjne i upuść je na ekranie.
  • Kliknij dolny prawy koniec narzędzia, a potem ikonę potwierdzenia w prawym górnym rogu ekranu (screen 7) – bohater otworzy puszkę.

  • Z prawej kieszeni wyjmij gumę do żucia i upuść ją na otwartej puszce (po lewej stronie) – Raven odizoluje blaszki w urządzeniu alarmowym.
  • Wyjdź ze zbliżenia, zamykając puszkę (lub zieloną strzałką przy krawędzi ekranu). Obróć się o 90 stopni w lewo.
  • Kliknij skrzynkę wiszącą na ścianie i w zbliżeniu wciśnij na niej zielony przycisk (screen 8).

  • Przeciśnij się przez otwór w dolnej części zakratowanej śluzy.
Gdy staniesz za kratą, idź 1x prosto – nie więcej i obróć się w prawo. Kliknij na wnęce z plecakiem (screen 9).


Zawartość plecaka – repliki klejnotów koronnych i elementy wyposażenia – automatycznie znajdzie się w prawej kieszeni.

Wśród zdobytych przedmiotów jest klucz do krat, dzięki któremu Raven może otwierać przejścia do niedostępnych dotąd korytarzy (otwieranie krat odbywa się automatycznie). Możesz więc (nie musisz) zwiedzić kanały i poprzez nie wejść do niektórych budowli na powierzchni. Możesz też od razu przystąpić do dalszej części misji.

4. Mapy

Na screenie 10 znajduje się schemat ułatwiający poruszanie się w kanałach.


Mapa kanałów jest zorientowana według kierunków geograficznych, więc rozmieszczenie włazów w podziemnych korytarzach w przybliżeniu odpowiada położeniu budynków na ekranie GPS Ravena. Dla orientacji – na screenie 11 mapa kompleksu Tower, złożona z fragmentów ekraniku GPS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz